Takker, skulle lukke antennehul, der var en der havde prøvet at lukke et, så valte at sy et stykke nyt plade i.
1965 Split bus 13 vinduers delux
clausbendixhansen@yahoo.dk
Takker, skulle lukke antennehul, der var en der havde prøvet at lukke et, så valte at sy et stykke nyt plade i.
Nu ser den squ sund ud, bliver sikkert kanonflot efter maling.
Har den været velvet green oprindeligt? (L512), det er min.
R.
Ja det har den, med hvid top.
Jeg har lige fået rattet mit bagtøj så nu hænger den ikke i kones side :)
Også er det blevet en helt anden bus at kører i.
Tak for lån af værktøj John Bussemand:)
Ok, Claus.
Så var vores busser ret ens...engang!
l.sanderson: Er det skrot Johns bus man ser der.
Den grønne bus der skal da lige have en gang lak :-)
R.
Ja Ronnie de er osse fra samme årgang så Hvidt jeg husker, Ja den grønne ser farlig ud, Det gas.
Farlig ja men man skal jo starte et sted.
Og jo det er johns
Det kan jeg skam også men den får den store tur på et tidspunkt
Det gas! Den grønne er fed som den er, du kunne 'blende' noget maling på de steder der er lappet, så ville den kun have org farver.
R.
Ja det var lige det jeg ville have gjordt hvis det var min, så er man også fri for at pudse bus i tide og utide. Så er mine små maler igang. Fik lige et billede. Jeg glæder mig.
Ja så var kom tiden til at få sænket jeans'en og få sat de nye hjul på. Og sikket vær at arbejde i
Det ville jeg også gerne men min maler(bror) kan ikke finde tid til mig.
Ser godt ud Claus.
Ved du om man kan få et komplet gummi lister til alt på bussen.
Tak skal du have, har ikke selv set den live inu, men skal hente den i dag, nej ved ikke om man. Kan få en komplet pakke, men har aldri hørt om det ,fik lavet et stykke værktøj, så jeg kunne få nitte clips på mine fælge inden de skal til maler ,
Er den kommet hjem.
Øv der må da være nogle der har komplete sæt syndes jeg har set det på en amerikansk hjemmeside men kan ikke huske hvad den hed.
Det bliver først i morgen , ø,
Ser squ godt ud Claus, kan se du måtte ud i at lave et nitteværktøj til længere clips, end mit. Så skal du bare lige lære mig tricksene :-)
l.sanderson: WolfurgWest og WestCoastMetric laver som regel gode gummilister.
Werksberg i LA, kunne måske godt finde på at lave et komplet sæt
Autocrafts(uk) gummilister til popouts er ganske fine.
Nogen af deres andre dele er mere tvivlsomme, men de er jo også primært skarringsdele
pushere
Kan se du har usa kofangere (med horn), er der noget imellem horn og kofanger, gummiliste el. lign. ?
R.
Ja, men husk der kommer moms ovenpå priser,hvis du bestiller til lokal Californisk adresse (og vistnok også på ShopUsa adressen, hvis du bruger dem) og evt. told, moms, gebyr osv.
Kieft en Klok fører også WolfburgWest dele, dog til andre priser.
Tak for info med horn, det var en af mine venner der spurgte, jeg henviser ham til dit billede.
R.
Det var så lidt
Men har en der skal til USA og godt vil tage dem med i håndbagage til mig men skal lige finde dem.
Ok, så skal du bare regne med 8% moms oveni, hvis du handler hos WW.
R.