ups , hva gik der galt der ,
tlf 41666671
crennedesign@gmail.com location: 8882 Fårvang,jylland
ups , hva gik der galt der ,
sting er da for tøser....du skal bare hælde lidt karburatorsprit eller sprinklervæske i næste gang og så en stram bandage :-)
ahahahhahaha ja ja sikkert
ville creme hvid være en grim farve med rød indtræk . . . . med lys brun tæpper ig himmel
mat mat mat....det er det eneste du bliver rigtig glad for
jamen michael hvilken farve den skal også sandblæses først , helt ren og grundes så jeg kan se hvar jeg har at arbejde med
Med hensyn til de lys brune tæpper, hvor kan de fåes henne. JEg kunne godt tænke mig et komplet sæt tæppebeklædning i en lys grå/beige/brunlig farve. JEg har set det i en Coralred ovaler som har været til salg herinde.
Ryom
esbjerg maskinemalje sort glans 20 selvfølgelig :-)
michael ok jamen er det noget der holder , har du ikke haft en vogn der var malet med det , jeg ville nu gerne ha den i noget lysere farver
jeg har vel haft en 4-5 stykker i den lakering. Det holder skal fint. Du kan jo købe både hvid og sort og blande dig en matgrå
ok michael hvor køber man det henne , er det lige til at sprøjte på eller hva??
ja så blev der lavet lidt i dag , har ikke råd til sandblæsning endnu , så sætter lige lidt plade dele på inden der er penge til det
fik et stykke skærm fæstner på i dag i den ene side og så er jeg startet på at sætte varme panel i , for det andet var helt væk
billederne er taget med min mobil så ikk særlig god kvalitet
anthracite grå ?
ja det tror jeg den hedder
rasser ja det er sku da rigtig nok , syns nok jeg havde set den før
så skal der rødt intræk i den
Ja. rasser det var tider........... Med 1914 motor, og fyld riv igennem tunellen.
Men nu er vi blevet klogere, tror jeg nok.
Mvh. Bagmanden.
ja den helt rigtige farve :)))
er da også glad for mit farve valg.
i direkte sollys kan man ane noget brune :))))
gik lige lidt amok hihi jeg fik skåret den lidt op så jeg kan komme igang med at svejse det i
ja så kom lysten til at ta lidt billeder igen , efter jeg har lavet lidt, det går fremad dog ikke så hurtigt
crap side at oploade billeder på lol