tak dani
tlf 41666671
crennedesign@gmail.com location: 8882 Fårvang,jylland
tak dani
Det er sgu godt nok surt, hvis det ord ellers er dækkende nok.
@Crenne: Har du brug for hjælp? Og hvad med forsikring,er skaden dækket?
Vil gerne gi´en hånd i weekenden, måske os andre fra Silkeborg/område der kunne tænke sig og hjælpe en VW-Kamerat?
hilsen Claus
Forsikringen dækker , politiets teknikere kommer torsdag og finder årsagen men tak for tilbudet Claus , dejligt at sine vw venner tænker på en , nu får jeg dog ny garage og køber også snart en vw igen dog kun en 1303 , glæder mig til at kan komme hjem igen og bo
godt at høre at det går rimelig hurtig med politi ovs.
Nu siger du "kun" en 1303, det er nu alligevel også den som køre bedst af dem alle!
ja dani ved det glæder mig også som et lille barn , når min garage er opbygget igen så skal jeg ha den hjem
har du nogen i tankerne?? hvor meget må den koste?? bare hvis man skulle falde over et godt bud;) syntes klart at du skal købe en som er på plader denne gang;)
har fundet den jeg skal ha , løfter sløret senere hen , når det her hus/garage halløj går i gang , den er næsten syns klar
så må vi bare håbe den ikke bliver solgt inden...
det bliver den ikke
:)
Så fik vi noget a dommen på huset , vi skal i gang med at tælle værktøj osv op i morgen men har regnet ud at jeg har vist en mindre formue der nede , kæft jeg har mistet meget
kortslutning eller glød fra fyret
Nederen.
Godt, der ikke kom nogen tilskade.
Martin
ja så er garagen og det hele væk , så nu kan jeg starte , et nyt projekt herinde med garage opbygningen weee
Skal du selv bygge?? kommer der ikke håndværkere på nu det er en forsikringssag??
Mvh
skal ikke selv bygge , men der kommer billeder som det skrider frem
You must log in to post.