4-500 kr kan ikke huske standen på den, men ring gerne imorgen så skal jeg se efter
Tlf 40126767 efter kl 15 pga natholdsarb.
renejensen72@gmail.com
Sted: Bjerringbro Midtjylland
4-500 kr kan ikke huske standen på den, men ring gerne imorgen så skal jeg se efter
ok
mester
ja så måtte dagen jo komme , da jeg ikke kan finde en bund til min 58ér karos som jeg har råd til , da jeg er sygemeldt på 4 år så overvejer jeg at sælge alt mit vw pga jeg aldrig vil få råd til at bygge den færdig , så der kommer nok en annonce på et tidspunkt , og dette vil så være det sidste man får at se til mig herinde ,for energien er sku ved at være væk , det er hårdt at kigge på sin karos hver dag men ikke ha nogen mulighed for at få den lavet færdig
så sælger jeg det hele , får ikke råd mere til den , der skal desværre skæres ned på alt , økonomisk hænger det ikke sammen mere
har du en ca pris på det hele og hvor langt kom du med karosse
Allan
motor og sæder er næsten solgt , karossen er begyndt at få fjernet tagrender og lavet rusten , men lang vej igen karossen koster 1000 skærme 1000 front stk 500 og deverse plade dele der til fra 65 karos 500
kan du ikke tage 4 stk billeder 1forfra 1vside 1bagfra 1hside så det kan ses hvor langt du er
Tak
Allan
Du må meget gerne sende dem til min mail
Allan
ok gør jeg lige når det ikke pis regner som nu
hej Crenne, er intra i bagpanelet, hvis den er den originale og i brugbar stand.
Hilsen Claus
bagpanelet er helt smadret claus desværre
ok,...hvad er sket med den orig. forpanel (hvid?) man kan se på en af de første billeder? kunne jeg vær´intr. i...
det er væk
sludder det sidder stadig på min karos jo dumme mig hihi
jeg tager billeder af alt jeg har af plade dele i morgen og karossen , måske karossen bliver skåret op i dele ved ikke helt endnu
det der ser ikke godt ud .hvad gik der galt
mvh poul
tørretumpler eller vaskemaskinen tror vi
Føler med dig det er virkelig en katastrofe
ses-auto
Det er min største frygt det der :( holdt bilerne i garagen ? Føler satme med dig
alt er væk
Crenne, check mail.
linket er til billeder
Det er jeg sgu ked af at høre, men skidt med alle de ting, bare dig og din lille familie er i god behold!