Brian Hansen
60619011
earlybay 1968
Du har godt nok en fin fart på, og det ser godt ud
mange tak...
så blev det tid til og lave lidt igen, efter en uge hvor der intet skete... men nu er der blevet ordnet lidt og nøj hvor er jeg træt af og slibe nu, men det skal jo til... mangler næsten kun at løbe den over med noget 180 nu og så er der så lige døre og klapper men det er ik det slemme...
det går ik så stærkt for tiden som det har gjort, men der sker da lidt hver dag, det ser bare ik ud af så meget når det er slibearbejde det hele...
Du har godt nok gå på mod det ser sgu flot ud
så kom jeg os en tur i værkstedet i dag... og der blev tilpasset lidt skærme, og bagpanet blev løftet lidt. Og den ene fiber skærm skulle skæres lidt til forneden og lidt ny glasfiber skulle ligges i... så må resten af dagen tilegnes fruen og vores vovse...
Er du gal for en hastighed du har på din, jeg bliver jo helt flov over mit tempo, men jeg undskylder mig bare med at jeg har langt til værkstedet, og du har dit i forhaven,... så har jeg det meget bedre hehe
ja der sker en smule hver dag... men tror heller ik at det går ligeså hurtigt efter jul....
det er jo osse ligegyldigt.. der står den jo færdig ;)
fedt at se nogen der gir den en skalle , ser rigtig godt ud dit arbejde
tak tak... nej der begynder alt nusse arbejdet.. må indrømme at spartle arbejdet er ikk det sjoveste...
jeg har fået en skuldre skade i sidste uge så der sker ik en meter for tiden, men håber på og så småt begynde lidt i dag.....
Ser sgu godt ud, Brian. Det varer da ikke mange 14 dage før den er synet og klar til forår :)
den skal til maler på tirsdag.... det bliver så spændende og få den tilbage...
så kom den sku på traileren og alt er slebet færdigt... så håber jeg på godt vejr tirsdag, men den bliver pakket godt ind alligevel.... og så kom bunden i sollys for første gang..
hvilken farve skal den ha brian???
jeg har 2 som jeg ik helt har besluttet mig for endnu... den nye honda accord hvid eller porche`s cayenne hvid den fra deres turbo s model...
oki coooool
har bare lidt svært ved og få porche til og oplyse mig farvekoden.. men skal prøve og ringe til porche jylland i morgen... har eller fået afvide hvad farven hedder af en herinde fra men ved jo ik med sikkerhed om det er den og det ville være trist og få bilen tilbage i en forkert farve...
det bliver så fedt og skal til og samle efter et par månedes hårdt slid og en forunderlig forvandling af bilen...
min skal være audi mørkegrå
den farve overvejede jeg os.. eller det var nok mere en koks grå..
så fik maleren bilen.. og det blev til porche cayenne turbo s hvide farve... det bliver så fedt og få den igen om ca. en 10 dages tid.....
må man spørge om hvad du skal give for sådan en lakering