Så fik jeg poleret de nye trinbrædder jeg købte af coty, og de blev som nye...:)
Det ene blev monteret og frontklappen også... det ser bare perfekt ud....
Brian Hansen
60619011
earlybay 1968
Så fik jeg poleret de nye trinbrædder jeg købte af coty, og de blev som nye...:)
Det ene blev monteret og frontklappen også... det ser bare perfekt ud....
Det er bare rigtigt flot og ikke mindst hurtigt arbejde Brian. Jeg glæder mig til at se den live.
Jeg glæder mig os selv til og se den færdig og ik mindst og komme ud på vejen og få trillet nogle kilometer...
Har du tænkt på noget specielt omkring forlygter? Der fås en del forskellige fordi det er de samme som passer på golf 1.
ja og jeg tænker stadig, derfor at der ik er monteret nogen endnu, havde tænkt lidt på noget angel eyes men ved ik om det ville passe til en bobbel..
passer lygterne lige over i fra en golf 1 af...? eller skal der bygges lidt om...
det ser sku godt ud brian fed vogn
fede fælge he he
vi ses
hilsen bo
De skulle passe lige i. Se f.eks. her: http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid=p3907.m38.l1313&_nkw=k%C3%A4fer+golf+1+scheinwerfer&_sacat=See-All-Categories
Nu kan jeg ik en bjælde tysk, men det godt nok billigt.. det kommer selfølgelig lige an på hvad det koster og få sendt...
men nogle i den her stil ville måske se godt ud...
Angel Eyes Scheinwerfer VW Golf 1
Og bo, ja jeg syntes os at fælgene passer perfekt til bilen... tak for byttet...:)
Nu ved jeg ik om du kan tysk Lars, men er jeg helt gal på den hvis jeg får det til lidt over 500 med forsendelse til danmark, for dem jeg har linket til...?
Ja. Det får jeg det også til.
det lyder spændene.. må lige se om der er finanser til det, så skal jeg bare have en der har pay pal til og bestille for mig...:)
Så kom den nye electroniske dims til min 009 tænding hjem fra england..(225kr.) og den er monteret og fungere perfekt, så det var ik den store skade der var sket ved og sætte plus på minusen på tændspolen...
..
hey total fed bil du har fået dig der...virkelig imponeret over din fart..:-)
Hej Brianbhansen.
Hvoffor opreter du ikke bare selv en paypal konto?? det er gratis og foregår ovenikøbet på dansk!!!og det er meget nemt.
Det åbner muligheder for en masse handel i udlandet, incl ebay!!!
Du kan oprette paypalkontoen her: https://www.paypal.com/dk
mvh
Lic2plz
Tak nuller...
Og til lic2plz... det er da os em mulighed, sidst jeg prøvede kunne man kun på engelsk, så ga op...
Brian.
Jeg har selv oprettet en konto , og det på dansk, jeg er vist heller ikke så god til sprog!!...men nemmere bliver det ikke... og det er sikkert at handle via paypal!!
lic2plz
Jeg har fået tilsnusket mig sådan et sæt sæder her, dog ik i læder men de skal en tur til sadelmager og så skal de være hvide i midten og sorte i siderne og bagsædet skal os have en tur og mon ik os sidebeklædningerne os får... får dem hjem inden for en lille måned, da de nu står i jylland....
så fik jeg lavet lidt, inden der sprang et vandrør, eller det var nok sprunget men først tøet nu.. så man kunne svømme for jeg opdagede det først her sent da jeg gik med hunden...
Men jeg fik sat min kringlings stabilisator på og lavet låsen til frontklappen, spedometerkabel og et cigerettænder stik til navi til alle de træf man skal til her til sommer og så lidt lyd isolering....
Overvejer og vende beslagne til kringlings stabilisatoren så skruerne kommer op af men ved ik helt, det er jo under bilen...
Så kom der lige en bil mere ind som skal samles efter maling, og jeg fik mine sæder hjem... så skal jeg bare lige finde lidt mønt inden sommer så de kan få lidt nyt læder sammen med resten af kabinen...
Den er bare flot i den farve der;-)
God ide med beslag til krængnings stabilisator, vend dem opad.
Niels
jeg har selv syntes at den så vildt hvid ud, men efter porchen er kommet ind og den er hvid, kan man sagtens se den varme creme farve i min....... dejligt når folk os læser tråden niels...:) og ik kun kigger billeder.. regner os med og få dem vendt... men nu skal den anden lige ud først.
Fik lavet en smule i dag og de forgående dage, selvom der står en porsche og fylder... fik lavet strøm til baglygterne og fik sat omdrejningstæller i og en masse andet strøm bla. et udtag til gps nu vi skal ræse til træf til sommer, der er kommet sideblink på og side spejle.. det punter helt vildt.
Der er os kommet en gearstang til og et andet greb til håndbremsen, men den skal der stadig fikses lidt på.
Og så os lige et billed af mit handskerum og en hjemmelavet luft kanal til ruden, der er en i hver side...