Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Der schweizerische Agent!

Tags:
No tags yet.

(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Denne type 3 er hentet i Schweiz i 1998 men har levet en tilværelse i skjul stort set siden. Diverse afmonterede dele ved fundet tolkes som et forsøg på at skjule dens identitet. Vognen har været under debriefeng i Casa Negra den sidste måned og er nu komplet og klar til igen at blive indsat i verdens vw-brændpunkter. Om man er til patina eller nylakering er op til en eventuel ny ejer. Projektet har primært bestået i at få gjort bilen lidt frækkere og kørende, da der ikke er nævneværdigt rust eller tidligere pladearbejde i bilen.

secrettrunk.jpg
secretlatch.jpg
casanegra.jpg
secretinterior.jpg
billede 1.jpg

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) vwheino Member
Skrev for 14 years siden | | | |

ja Gustav den er sku fin!!! Og tak for sidst.. Er stadig fristet på den, men har vist nok lige nu. Kan kun sige til andre at den er meget fin i alle samlinger, samt at alle skærme og døre sidder perfekt!! Og så er den 100% bulefri efter alle de år!!(nok ikke konen der har kørt i den).

-------------------------------------------
el presidente KGB.. Notch 1962..
(permalink) Dani8600 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

jeg er forelsket(0: fire billeder og allerede helt solgt...

Hvad skal den koste-og hvad med afgift? er den betalt, hvad skal der laves inden syn?? eller den er måske på plader...

Mvh Dani

-------------------------------------------
Mail: Danikristiansen8600@hotmail.com
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Kan da leveres nysynet, hvis det ønskes. Var egentlig ikke tænkt som en salgsannonce. Når den er helt i skabet tager jeg endelig stilling til pris osv. Jo mere jeg kigger på den jo mere søger den asyl i mit sind. Men 6 kørende luftkølede er for mange.

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) sigaard Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ja.. jeg er sgu også solgt.. den måtte gerne holde i min indkørsel..

(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Gustav hvad er prisen på grisen:) Både som den står, men også nysynet og med afgift betalt:)

-------------------------------------------
Michael
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg har ikke gjort mig det helt klart. Har et læsterligt hold i nakken fra sænkningsprocessen. Det kommer til at koste en eller anden når den engang skal videre.

Det er fristende at sende den ud af landet, hvor de er ligeglade med afgift.

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) luffe Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg kunne ikke lade være.

farmer.jpg

(permalink) Rasser Member
Skrev for 14 years siden | | | |

visse vasse... jeg kan da se 3 luftkølede parkeret side om side bagerst i garagen, så der kan sikkert også holde 3 side om side i forreste række! ;-)

Ligner forøvrigt en rigtig fin survivor. Jeg er helt pjattet med kabinen.

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Nej hold nu op - Er i klar over hvad det kræver at holde 6 biler
(vel at mærke så de bliver bedre og bedre og ikke værre)?

Den er slet ikke nogen gris - selv om det er en BIG NOSE!

Ja, der er bare så meget 70´er Charles De Gaulle lufthavn over den kabine.

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) iversen20 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Så har du sku da bygget den nye garage lidt for lille Gustav ;)
Den ser ellers lækker ud :)

-------------------------------------------
VW 1303/1969, VW Sethera/1970
Haarby, Fyn.
casper_iver@hotmail.com / http://www.cmi-cars.com
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Der er vel altid et hjørne der står Kübelwagen på...

Brillen er forvist til den gamle garage for en tid.
Der sgu endnu et projekt på trapperne, dog med en del mere tin-orm

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) munken Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Den er møgfed den variant, har nydt den i levende live og sådan en bil finder man ikke bare lige! Samme kabine som i min 67´er.....flot!!!

En variant er bare den perfekte VW.

Flot som en type1, rummelig som en type2 - 1+2=3!!!

Køb den før din nabo......

-------------------------------------------
Let it flow - let yourself go
Slow and low - that is the tempo
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Tak Kasper

Store ord fra en kender :·)
Selvom din kone på facebook presser mig for at beholde den.

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) munkholm Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Fed Fed vogn den er bare lige mig du må endlige sende en mail når du har fundet en pris!!!!
Kan det ikke passe at du har hentet den i trige???

-------------------------------------------
jacobmunkholm@mail.dk 40546715
Næste bil:Porsche 912
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det er af den schweiziske efterretningstjeneste blevet mig pålagt ikke at udtale mig om.

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

"Tongue in cheek"

G.

swiss.jpg
swiss2.jpg

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) FrostyRacing Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Gusse nu finder du de sidste mønter, så får du en TC'er, så får jeg en søster til min 70' type 3.

-------------------------------------------
http://www.aircooled.dk
Er fra AA
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Er du sikker på at jeg behøver mønter?

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Madsen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Den er rigtig fed!! Type 3 varianten er en dejlig vogn:-)

-Rasmus

-------------------------------------------
Aalborg
(permalink) Jespervang Member
Skrev for 14 years siden | | | |

G - du havde ret, det er en rigtig fed bil : ) men kunne godt blive lidt lavere... den skal sænkes ekstre med de " fede " kofangere ; )

Den gale jyde fra indesiden af det 12volts elektriske hegn...

(permalink) KristianK Member
Skrev for 14 years siden | | | |

lækkert ride.

Et sidespørgsmål, hvordan er din garage konstrueret?
Er det 5 tommer reglar med klink? Og hvilken tagkonstruktion er der på?

(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej Kristian
Her under "freaks og deres vilde projekter" finder du en tråd der hedder "Gustavs Garage". Her får du svar på alle spørgsmål. Men ja, 5 tommer reglar, klink, stålspær, 128 mm. trapezplader med "varmt tag"

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Vognen har fundet en ny familie, som jeg ved vil værdsætte den.
Jeg er sikker på at vi kommer til at se den til diverse træf.

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook

Reply

You must log in to post.