hej Bo.
kunde væger meget sjovt at se den,
jer har ca. savet 6 cm ud af min så den liner næsten at de er lige høje men din er lige et par år nyer end min så jeg tor gæsten at forrude er lige høje
hej Bo.
kunde væger meget sjovt at se den,
jer har ca. savet 6 cm ud af min så den liner næsten at de er lige høje men din er lige et par år nyer end min så jeg tor gæsten at forrude er lige høje
Det ser sku godt ud Bo...
tak mester din ser sku også godt ud hvid bobbel mums
Ser godt ud Bo, købte du bur af Christian?
Hår du tjekket at motoren med svinghjul o.s.v. kan gå ind i gearkassen? jeg lærte sku at man kan blive nød til at slibe i gearkasse huset for at få plads til det. puha det måtte en klog Suvo Thomas lærer mig he he.
mvh jesper
ja jeg kæbte bur af christian og motor og gear har jo siddet sammen i en anden bil så det skulle gerne passe
Der sker godt sager med "Tornerose" bilen.
Godt at se.
godt gået bo glæder mig til at få en tur :-)
Hej Bo, hvor har du fundet den hjelm henne?
Split
split 261 det er en simpson hjelm fås ved summit racing bla pris 399$ hvis du er hurtig bestiller farmer vare der fra i dag hvis du skal have noget med
Helt ok, men jeg skal lige finde min str og om de også har i hvide, men jeg spørger farmer, tak for hjælpen.
Split
slet ik noget nyt??? ;-)
ikke rigtigt jo motor har været starten mangler lidt småting alt el er ok nu så nu mangler der at få skåret ruder og luftet bremser ud
bliver sku fed , skal den til dhb
Skal vi ikke have en opdate med din første køretur? :-)
he he jo selvfølgelig en lille update
fuck den motor rykker smiler stadig
men selvfølgelig er der lidt begynder fejl skal lige ha kigget på lidt undervogn den hopper
men en mere udførlig update senere
You must log in to post.