Hey Hassan.. beklager jeg først er tilbage nu, men kan du smide et link, eller en part nr. til de 75mm sænkning.?
Jeg synes ikke jeg kan finde dem på siden..?
Nygaard (Herning)
Tlf.: 31 71 01 65
Mail: mln160478@gmail.com
Hey Hassan.. beklager jeg først er tilbage nu, men kan du smide et link, eller en part nr. til de 75mm sænkning.?
Jeg synes ikke jeg kan finde dem på siden..?
Så er den ved at blive tagsænket hos Allan (pladegården)
;)
Her er lidt billeder af det, so far.
Der bliver tilmed lavet lille bagrude, som efter min "photoshop-anvisning" skulle komme til at se nogenlunde sådan her ud:
Ser godt ud Nygaard, men lidt våget uden nogen afstivninger når man skær den sådan OP??
Er det ike sjovt at tænke på at jeg købte denne "konebil" af en lille dulle fra kbh, med Paris Hilton hund og hele "moletjavsen"...
Hun ville ikke have bilen mere fordi der ikke var automatgear i, hun kunne ikke finde ud af det med at skifte :0)
Men thumbs up for det store arbejde!
Jens
Hvad med synshallen hvad siger de til en sådan vw..?
Super jens / Fuel
Damebilen "Sophie" er nu blevet tag-smasket så grundigt at den nu ikke kan være en Sophie mere.
Så er hun ihvertfald verdensmester i vægtløftning for kællinger (på steorider)
Så nyt navn må være noget råt. Paris Pitbull måske -:)
nah mer råt.
-:)
vwmekanikeren:
Jamen det er fedt at høre når andre genkender den og fortæller lidt om dens historie ;)
Bobby Green:
Det skulle der være styr på. Det er noget med 31cm ind på sædet, 75cm op og så nogle vinkler/udsyn. Det har Allan styr på + har også en kammerat der lige har synet en tagsænket Amerikaner (derfra mine tal, som han oplyste mig)
PcbOvals:
Ja vi skal have fundet et eller andet fedt/råt navn til den.! ;)
..og hvis vi ikke kan finde på noget, må det jo blive en John Doe (an unknown or fictitious man who is a party to legal proceedings)
Pitbull er det nu også noget fedt over, så måske vi kunne koble dét sammen med noget gangster/hoodie/hardcore/mean/bad ass.??? :D hehe
Black Panther ...
Black Crow .... en anelse Lee over emnet
or plain and simply .... Bad Ass Bug
Hvad tænker du med Lee... Peter?
Sidney Lee? Det er sku Bad ass ihvertfald :0)
Hvad med Chupacabra, cool ord og helt anderledes end hvad der ellers bliver brugt.
http://da.wikipedia.org/wiki/Chupacabra_(kryptid)
TeddyC
Jeg ville hellere køre på flade forhjul, herfra til italien, end at kalde den Sidney Lee.!! ;P
-Men fedt med nogle gode forslag gutter.!! :)
BullBug passer bedst til den cool.
Hvordan går det med projektet?
Jamen smider lige lidt flere billeder op :)
Pt arbejder jeg på at få forenden sænket, men det kniber med at finde de rette spindler. -Har fået et sæt gevindunderben hjem til en Golf 1'er, så skal lige have fundet spindlerne.. har ladet mig fortælle at de skal være fra en 74'er.
den er ved og blive mere fræk så den i herning i dag.
jeg har 2 ting jeg synes du ska ændre: andre baglygter der er næsten plan med bagskæm lidt i hotrod stil... og så nummer pladen over på den ene side af klappen ser ellers godt ud dit projekt
DGS> følger dine tanker HELT.! ;) Regner også med at smide foreste nummerplade til siden, men skal lige have lavet en holder til den og mht baglygterne, så har jeg også være inde på tanken om andre baglygter, men satte disse på midlertidigt og synes egentligt ikke de er helt så slemme alligevel.. nu må vi se.. :)
ser fin ud... for nr pladen skal bare sidde nede under... ligemeget om den skraber lidt på... det er jo statens som vi låner... bag nr pladen kan jeg også godt tilslutte mig jer begge to at den skal ud til siden... baglygter..tjaa syntes nu de ser fine ud som de sidder der... jeg ville nok bare sætte helt røde glas på... dette var min mening..:-) forsæt det gode arb..
Nååå.. jeg læste forkert. -Troede det var den foreste nr-plade der blev snakket om.? -Det er den jeg havde tænkt på at smide til siden. Den bagerste synes jeg sidder fint :)
Mht helt røde glas i de baglygter jeg har.. kan der godt blinkes gul igennem dem og ved du hvor de kan fås.?
hej hvad koster sådan en tagsænkning ?
Det er Allan (Pladegaarden) der har lavet det for mig. Prøv at gi ham et kald ;)
You must log in to post.