Nu er jeg måske en af de heldige, som har set det omtalte værksted.. og jeg er da glad for, at det var hendrixxx jeg handlede med, og ikke jens.. men Jens dukkede da også op, mens jeg hentede mine ting.. og der var jeg og en kammerat inde og se "guld" rummet.. altså de 100 kvm som han så har extra.. og der stod vel 4-5 bobler, og også den omtalte hvide cabriolet.. Historien om den hvide cabriolet var, at den havde været adskilt i mega lang tid, mener han sagde 10 år, og at manden der ejede den, var blevet taget i røven af den ene efter den anden, som havde lovet at samle denne vogn.. cabrioletens ejer havde snart betalt en helvedes masse penge til folk, og havde fået nul og nix.. bilen stod som en tom skal, og Jens skulle til at bygge den op.. flot af Jens, hvis han lige laver det samme nummer som de andre.. mener det var et arvestykke den cabriolet.. Min kammerat var også lidt interesseret i en af Jens` projekter, og er glad for at der var et eller andet ved ham, der gjorde at vi ikke satte noget igang.
Er da glad for at hendrixxx er en reel fyr, og ikke svindler med stelnumre, for så sad jeg da i saksen.. hendrixxx forlangte ikke penge af mig, før jeg havde set produktet.. smidt det i traileren, og kørt tilbage til jylland.. tror faktisk der gik et par uger inden vi fik snakket sammen og overført penge.. respekt for det..
kender ikke Jens, men havde en "bad feeling" med ham.. den er så lige blevet indfriet..