Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

 [closed] skal du/har du handlet med pick-up jens???

Tags:
No tags yet.

(permalink) IBA2000 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

hendrixxx :

er det mig du hentyder til mde den her?? :

""ja men hvis man har noget i klemme (penge eller bil) så er det jo smart ikke at råbe op, for så ved man da med sikkerhed at du aldrig ser nogen af delene""

-------------------------------------------
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68
(permalink) VW TAGE Member
Skrev for 14 years siden | | | |

jeg syntes bare ikke der er grund til at man kaster med mudder sådan et sted som dette. for der er altid nogle der vil have dårlige erfaringer med folk som de har købt noget af. jeg giver lige en undskylning for at blande henrik hms ind i mit første indlæg.

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

det kan sgu smutte med en enkelt deal for den bedste , især når man handler med mange og med gamle brugte ting , det er også sket for mig en enkelt gang , og jeg har det stadig som at lænken om benet stadig spænder , men når FLERE folk GENTAGNE gange er blevet bøffet af EN person , så skal det enten stoppes eller laves om , og der er et offentligt forum et godt værktøj til...

i større målestoksforhold har vi jo feks programmer som kontant og rabatten mfl
til at hjælpe de sønderskudte , vwnettet i mindre målestok er fint til den slags.

jeg syntes det er et godt signal at sende at man ikke tillader den slags
i vores lille vw verden herinde.

i værste tilfælde ender vi jo som http://www.scootergalleriet.dk eller
http://www.bilgalleriet.dk - og det ville jeg være meget ked af.
det står folk jo nærmeste i kø for at tage røven på hinanden ;0)

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Allan 2000 Frb Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Apropos løfter og brud derpå, samt at feje for egen dør, så må du, Allan "Fede" 2000 Frb, gerne komme hen på Bakkegårds Allé nr 1 (vi er flyttet i det års tid der efterhånden er gået) og aflevere de 2 14" 5-huls fælge, du absolut ikke ville have på den tyrkise og fik et par 15" leveret ved siden af. Når du altså har tid, og ikke skal bruge dem længere. På forhånd tak.

mvh
JAKOB
Du må da huske total forkert så hvit jeg husker var den synet med træk og jeg bad dig om at huske at skrive det på da du omreg. den, men det var ikke skrevet på, som du sagde der er jo ikke noget træk på nu. og jeg fik jo ikke leveret noget ved siden af der skal jo sidde 15" på og ikke 14"fra en bus så den ikke kan dreje så glem det
Allan

-------------------------------------------
allangottsche@gmail.com
+4520401518
(permalink) jakob356 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Så snart de er afleveret er den sag glemt og ude af verden.

Undskyld til Hendrix for lån af tråd, men når én der ikke er så god til selv at holde sine løfter sidder og spiller hellig, måtte jeg lige byede ind. Fortsat god søndag.

(permalink) Allan 2000 Frb Member
Skrev for 14 years siden | | | |

glem det Jakob du lever i din egen verden i denne (sag)
Allan

-------------------------------------------
allangottsche@gmail.com
+4520401518
(permalink) Henrik Harder Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det er sgu bedre end Se&hør.. har handlet med Jens uden problemer, godt nok med småting. Hvis han havde taget røven på mig sådan som i beskriver han gør, ville jeg da tage over og "besøge" manden og få styr på sagerne, større er DK da heller ikke..

Peace & out !!

-------------------------------------------
mob 28940849
(permalink) Fjels-Aircooler Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Godt gået gutter. Man skal ikke være for fin til at komme ud med sine frustrationer, det får man stress af. :D

Mogens

-------------------------------------------


40607123 - 9620 Aalestrup
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 14 years siden | | | |

ja man bliver sgu pissed....jeg møder nogle gange narkomaner i min erhverv, og de er lidt af samme mentalitet. De tror helt og holdent på at de kan komme men en henkogt løgnhistorie og så hopper alle på den. Der er ikke noget værre end uintelligente der tror at alle andre er dummere end dem selv og konstant prøver at lukrere på det

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) D&G Member
Skrev for 14 years siden | | | |

hendrixxx Member
Skrev for 5 minutter siden | | |

ja man bliver sgu pissed....jeg møder nogle gange narkomaner i min erhverv, og de er lidt af samme mentalitet. De tror helt og holdent på at de kan komme men en henkogt løgnhistorie og så hopper alle på den. Der er ikke noget værre end uintelligente der tror at alle andre er dummere end dem selv og konstant prøver at lukrere på det

Nu SKAL Jens bare svines til koste hvad det vil, men er det ikke lidt lavt at udstille folk på deres IQ

Hvem er den næste?

Narkohandel er heller ikke lovligt !!!

(permalink) Lars Olesen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej Hendrixx

Jeg har modtaget bremserne her til aften, de er super fine, gider du sms'e dit kontonummer...

Lars

-------------------------------------------
(permalink) majlund Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Nu ville jeg lige ligge ud med og sige jeg aldrig har handlet/skreven med den fyr som der sankkes om.
Men jeg plejer og se lige tilbage i indlæg og se om fyren virker reel og fornuftig forstået på den måde.
1. Har han handlet meget her inde, skrive folk tit tak for handel og at varen er modtaget

2.Er han en type det tror man kan få guld for 50kr handler jeg ikke da det nemt kan give bøvl

Sådan gør jeg og har endnu ikke haft nogle problemer. Syntes faktis folk her inden er rigtig gode og fornuftige og handle med
Slut har fra,,, håber der er kommet vand på bålet inden det hele går op i flammer

-------------------------------------------
-=The vw rider in 8700=-
jagtvogn og karmann giha t34
l_majlund@hotmail.com
(permalink) Slot Member
Skrev for 14 years siden | | | |

"Narkohandel er heller ikke lovligt !!!"

... Tårene triller :)

Man kan godt møde narkomaner gennem sit erhverv uden nødvendigvis at være pusher..

-------------------------------------------
michaelslot@gmail.com
Tlf: 301 301 27
2x64' Type1 - 75' Safari - Puch Maxi 4Takt.
(permalink) VW TAGE Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Att: Hendrix.
hvad er det for en børnehave du holder dig hendrixx. jeg troede ikke du arbejdede på børneafdelingen. jeg syntes det er temmelig plat at du sidder og sviner jens til på intelligens. evt. han så er en smule bedre med hænderne end dig. og hvad så? vi kan jo ikke være lige gode til det hele allesammen. så hvorfor begynde på det der? for så kan jeg lige fortælle dig at min far er stærkere end din.

(permalink) sigaard Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Nu er jeg måske en af de heldige, som har set det omtalte værksted.. og jeg er da glad for, at det var hendrixxx jeg handlede med, og ikke jens.. men Jens dukkede da også op, mens jeg hentede mine ting.. og der var jeg og en kammerat inde og se "guld" rummet.. altså de 100 kvm som han så har extra.. og der stod vel 4-5 bobler, og også den omtalte hvide cabriolet.. Historien om den hvide cabriolet var, at den havde været adskilt i mega lang tid, mener han sagde 10 år, og at manden der ejede den, var blevet taget i røven af den ene efter den anden, som havde lovet at samle denne vogn.. cabrioletens ejer havde snart betalt en helvedes masse penge til folk, og havde fået nul og nix.. bilen stod som en tom skal, og Jens skulle til at bygge den op.. flot af Jens, hvis han lige laver det samme nummer som de andre.. mener det var et arvestykke den cabriolet.. Min kammerat var også lidt interesseret i en af Jens` projekter, og er glad for at der var et eller andet ved ham, der gjorde at vi ikke satte noget igang.

Er da glad for at hendrixxx er en reel fyr, og ikke svindler med stelnumre, for så sad jeg da i saksen.. hendrixxx forlangte ikke penge af mig, før jeg havde set produktet.. smidt det i traileren, og kørt tilbage til jylland.. tror faktisk der gik et par uger inden vi fik snakket sammen og overført penge.. respekt for det..

kender ikke Jens, men havde en "bad feeling" med ham.. den er så lige blevet indfriet..

(permalink) VW TAGE Member
Skrev for 14 years siden | | | |

den omtalte cabriolet har været adskilt i mange år. og der er aldrig blevet lavet så meget på den før den kom i jens' hænder. har selv fulgt projektet fra den kom. og der bliver absolut ikke sparet på delenes kvalitet eller hændernes udførelse.

(permalink) sigaard Member
Skrev for 14 years siden | | | |

jeg så bilen i juni/juli måned, og der var den en tom skal.. skal da ikke kunne sige, om der er sket mere siden..

(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 14 years siden | | | |

nu er du jo lidt inhabil vwtage...du har hovedet så langt oppe i jens' røv at man ikke kan se hvor du starter og han ender og det er vel fordi du er pisse bange for ham og fordi du stadig har din vw holdende på værkstedet. Nu ved jeg at du har snakket med Henrik til aften og du havde vist ikke rigtig noget at udsætte på det her indlæg når alt kom til alt- du ved jo jeg har ret. Jens er en fusker og har altid været det. Jeg er fuldstændig ligeglad om folk benytter Jens. Det er bare sur røv at finde ud af jeg havde ret senere ikk!!! hvor længe er det forresten at jens har skyldt dig penge/dele vwtage???

For lige at få en ting på det rene, så forsøger jeg ikke at udstille Jens som narkoman. Essensen var at det er utrolig dumt at undervurdere dem man har tænkt sig at tage røven på. Det er jo først rigtig uintelligent når ser sig selv som smartere end alle andre. Get my drift???

Igen så er jeg pisse ligeglad med om folk har handlet problemfrit med Jens eller ej....det må i sgu selv ligge og rode med, men jeg anset mig selv som reel og har sgu aldrig taget røven på nogen bevidst- tværtimod. Jeg har haft KÆMPE tålmodighed med Jens, ringet og skrevet, aftalt at mødes forgæves osv osv. uden held, så det er en advarsel som man selv må tage op til revision om man vil følge....som sagt så er jeg bedøvende ligeglad.

Skulle dette indlæg ende op med at Jens får ryddet op i alt det lort han har gang i og får afklaret alle hans fuskernumre, så har det jo ikke været forgæves.

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 14 years siden | | | |

cabben er blevet malet og har fået sat 2 skærme på!!!! gjort i Jens' fritid fra hans job som selvstændig?????? Jens er først nu blevet momsregistreret, så hvad er det for arbejde han har lavet der har reduceret hans fritid så markant? Mig bekendt har Jens været arbejdsløs og på dagpenge.....(det er så her du skal være meget påpasselig med at svare hvis der er andre der kigger med, om du forstår) Husk jeg har kommet på det værksted i snart et år, og der er sket ikke en skid med den cab.

Jeg synes det er pisse synd for Jeppe, som egentlig bare ville have bilen samlet så hans far kunne få en tur inden han dør.

Nu når du er så vidende om denne sag, så oplys os andre omkring den motor Jeppe fik Jens til at købe i sommer!!!!

men nu har jeg fået luft og kan med sindsro sige "tak for den ubeskrivelige lange røvpuling Jens, men nu blev det så din tur til at ligge foran på alle fire og bide i puden" og så kan i fremtidige og nuværende kunder bruge det som i vil.

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) IBA2000 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

hendrixx :

Syntes stadig at det er underligt at jeg skulle blandes ind i det her....

hvis jeg ik tager fejl har du mit nr ellers ved jeg du kan skaffe det og kunne ha taget snakken privat med mig hvis det virkelig var noget jeg skulle vide men det har du ik og det er jeg sgu lidt skuffet over nu du har brugt mig i dit indlæg....

-------------------------------------------
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68
(permalink) VW TAGE Member
Skrev for 14 years siden | | | |

der var mere arbejde i cabben end bare maling. Men lad dog jeppe selv vurdere hvordan arbejdet går på hans bil. og hvis han er meget utilfreds så kunne han nok selv lave en tråd. og mht. jens' privat økonomi syntes jeg ikke er noget vi skal diskutere eftersom det hedder PRIVAT økønomi. men jeg syntes dine indlæg omkring folks intelligens er helt uhørt et sted som dette. så burde du måske tjekke din arto profil

(permalink) Jan M181 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hold da op for en gang mudder-kastning.
Nu er jeg glad for jeg ikke har skulle lave de store handler her inde,
for jeg aner ikke hvem jeg skulle tro på.
Men jeg synes der kommer nogle ord frem som man burde tænke lidt over.-.-.-
før man skrev dem.

-------------------------------------------
I´m drivning a legend
M181 1975
(permalink) VW TAGE Member
Skrev for 14 years siden | | | |

og jeg giver jer ret i at det har da taget noget tid med den cab. men jens har jo også andre ting at tage sig til. men jeg kan sige at bunden er igang med at blive ordnet og den spiller 100 %. men forstår ikke hvorfor hendrixx skal bruge eksempler fra andres folks biler. hvis de var utilfredse havde de jo selv skrevet. måske hendrixx har ondt i røven?

(permalink) Hassan Member
Skrev for 14 years siden | | | |

enig med Jagtvognen.. man kan godt sige sin mening i en sober tone. det sagt er jeg enig med hendrixxx i at vwnettet ikke burde være et sted hvor man tager røven på hinanden, har altid haft den opfattelse at folk herinde hjælper hinanden og "passer på" hinanden.. synes det er ærgerligt at det skal gå i denne retning..
Det er ikke længe siden der blev solgt en type4 motor herinde som stod til 14.000,- selvom ejer havde købt den for en femtedel og ikke havde rørt en finger på den.. den slags handler bør foregå på bilgalleri.dk hvor folk konstant tager røven på hinanden..

-------------------------------------------
Tlf 53 83 16 23
Hassanwagner85@gmail.com
(permalink) G1 - manden Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det er ikke længe siden der blev solgt en type4 motor herinde som stod til 14.000,- selvom ejer havde købt den for en femtedel og ikke havde rørt en finger på den..

Nu skal man jo heller ikke forære det hele væk ;-)

MVH

-------------------------------------------
Ådselstil for de få og rå og dem der tør:
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=4545

Topic Closed

This topic has been closed to new replies.