http://www.griebel.blogspot.com
http://www.youtube.com/watch?v=T0IsZAJPlgg&feature=related
Så må vi jo leve med, at vores tøjstil i klubben er jysk !!!!...."Nicolaj"
http://www.griebel.blogspot.com Instagram: C.Griebel
http://www.griebel.blogspot.com
http://www.youtube.com/watch?v=T0IsZAJPlgg&feature=related
Så må vi jo leve med, at vores tøjstil i klubben er jysk !!!!...."Nicolaj"
nnnnååårhøøøøjj , hvad sagde NM ? den lyder denondtelymig potent
Ja det var sku fedt at rulle den af! Skal love for at fanden tager ved den ved 5500 omdr!
Skam man ikke kan mærke trykket i brystkassen over computer!
Vi kæmper dog stadig med drastisk faldende benzin tryk når den virkelig begynder at suge!
Så på med Holley pumpe og tryk regulator!
Glæder mig til at se den på banen!
ser godt ud chef mekaniker he he var kieler bassen pylleret ;-p
Så må vi jo leve med, at vores tøjstil i klubben er jysk !!!!...."Nicolaj"
?? Bare nu der ikke blusser en bandekrig op med alle de rygmærker!! :)
NO FUCKING SPONSORS!
Det fede var at Jørn Laulund drillede ham! Så vi havde det vist en del sjovere end Kieleren havde det de første par rulninger!
Thumbs up guys !
Knapt 100hk/l. med rem er sku fint.
T
kan man bruge sådan en til hverdags kørsel'+
Der var bare ris ud over det hele!!!! type4 i karrysovs fra Uncle Ben.
Ja kan sagtens bruges til hverdagskørsel, MEN karburatorerne skal bestykkes anderledes, ellers kommer den ikke til at køre ordentligt på gaden. Som de er nu er de rigget 100% op til race!
Torben:
Knap 100hk/l er jo mere eller mindre normen heroppe i Ålborg området når der bliver bygget større type 4 motorer ;-)
Bornholmer:
233HK/7378 233NM/6195
Kæft den lyder ond! Dejligt, dejligt, tilykke og god fornøjelse!!
FUCK den lyder godt. ;O)
RESPEKT.
Det virker det der.. FEDT...
Hva knast kører du med Kiel?
Tillykke herfra med det flotte resultat.
Mvh Spring.
Hej spring.
mange tak. Det er en web cam 251. 13,82mm løft på ventilen. 11,5 : 1 i komp.
Så må vi se om den kan noget...........
Nasa teknologi :-)
Ser lækkert ud kiel!
tak.
og tak for en god dag igår. Det var sku sjovt..... De kan vente sig de usa tosser..
Kæft den lyder godt. Må man høre hvor porsche blæset er fra.
den ide med luftmængdekalibrering med grødriis i udstødningen er sgu da godt nok simpel , men virker sikkert rigtig godt , god enkel løsning på et avanceret problem.
den må vi høre lidt mere om engang ved lejlighed ;0)hvor mange riiskorn er tollerancen på for hver afgang ;0)
og hva er historien bag det idegrundlag , kunne være lidt sjov at høre lidt om ?
forstiller mig noget jeg slet ikke vil nævne her ;0)
Det er sikkert en ekstra option, hvis karetten udlejes til bryllupskørsel......
Ib, jeg synes det er mere skummelt når du nævner riskorn i forbindelse med hver afgang..
Skræmmende at du altid tænker med Pikken hho ;-)
Blæseren er fra en 911. Ahnendorp sælger dem.
Ide med de ris er at lave hver rør lige lange. Og de er 100 % lige lange.
Vil gerne takke Alle de folk der har hjulpet mig med at få det hele til at virke.
jørn dalsgaard, carsten griebel, rasser, christian (svoger), rasmus kirketerp, jens, martin asbøl,mou flow, jp motorsport, og mange andre.
Tusinde tak
VI er skam ikk færdige med at hjælpe før den dag hvor vi står og småpisser i bukserne, over at det hele holder til at få nogle klø på 402'eren!
Hvorfor venter Laulund så længe med at give fuld gas ?
For ikke at ødelægge rullefeltet..........................
he - hehe... he... tag den :)