MIB AALBORG- KARMANN GHIA 14 1966 - VW 1300 DE LUXE/SKYDETAG 1969 OG VESPA 150 GL 1960
eller bare male dem sorte inde i ser også rigtig godt ud
er helt pjattet med det det der matsort blanksort koncept der - cool ide - kunne du ikke detaljerer dine brm fælge med det ???
Har faktisk overvejet det med fælgene, men valgte at holde dem helt matte.. Kan være det andet skal overvejes igen.. Er faktisk inspireret af panscrapers, som fastoldvw refererer til.. Og så denne her..
Har fået startet min 1776cc op idag, er en glad mand, den lyder godt med den potte fra vintagespeed. Se evt videoklip på min FB profil
Der sker sgu noget. :) Har du besluttet dig med farven Lybbe - skal det være org farver eller hvordan?
I får se på fredag :)))
Det ser super ud - endnu en bus med til Spa? :)
Fuck den blir fed..:)
Der ser sku godt ud lange
Lubbe,den kombination er superfed.lange, den er allerede top.jeg sr den i ferguson grå,med nogle mærker på.hold da kæft den er hård.
Måske også med stålfælge og moonkapselr
Jeg går og nusser lidt om Notch`en - nye fordæk, og er igang med at montere nye rudelister osv. i dørene :)
Christian.
Den ser fed ud... den der christian ligner en jeg fik malet for en del år siden. . ?????
Hey Lübbe og tak. - Ja det lyder meget rigtig, du har ihvertfald ejet den engang, men har du efterhånden ikke snart det med alle folkevogne? :p
Christian.
Har haft en del
Har set top farve på bussen og om 3tmer er den færdig i ny lak über alles :)))... skal nok ligge fotos op :)))
Hvad sker der lige for de fotos er der nogen der kan hjælpe