Lybbe for fanden er du ikke snart ved at have været længe nok i vw verdenen til at vide at den tunge farve altså den sorte i dit projekt skal være forneden ellers "vælter" bilen :-)
Det er en ommer :-)
Lybbe for fanden er du ikke snart ved at have været længe nok i vw verdenen til at vide at den tunge farve altså den sorte i dit projekt skal være forneden ellers "vælter" bilen :-)
Det er en ommer :-)
Hej Thomas.
Du startet med en fed lukket kasse,og fik den bygget om til en fed samba,tillykke med den,glæder mig til at se den,ps.skal vi bytte.
Noget der flyver så lavt kan ikke vælte :-)
Det ser godt ud Thomas !
Elnef det er busser før 58 som har mørk foroven og omvendt derefter
Det ser sgu godt ud, fedt farvevalg! Af ren nysgerrighed maler man så med dørene og klapper monteret eller hvordan?
Fordørene blev på da bussen havde den org farve blå indv.
Fed farve combi, er det synsbedrag eller er der to buller i den bageste kofanger som lige er blevet malet.......;)
Den bliver godt nok sprød.
Thomas.
De er desværre ikke rigtige gode men tror maler skal arbejde lidt mere på dem :)))
Ahaa.. Dove blue?
ja eller taubenblau som den nu også hedder L31 :)))
bussen er ikke lavet for at være en sminket lig men ville gerne ha man kunne se den var gammel og ikke spartlet med flere 100 kilo plastic :))) og så farverne er lavet med MAT pasta i for at brække det glans man har ved ny lak...
det var faktisk derfor kofangerne ikke blev rettet...
Ja så kom der nye topstykker på, lavet nyt instrumentbord, rodet med el, malet forbro, der mangler at blive sat ny pakdåse i bag samt lavet bremser, nye bøsninger foran, så der er lidt at lave endnu, men satser på at kunne komme ud og køre til Påske, men nu kan man da se at det bliver lysere udenfor, så håber vi for en kanon sommer.
Har fået sat vægge og loft op og isoleret glasfiber/malekabinen. Så mangler der bare en masse mere lys og tilslutning af gulv udsug og indblæs i loft plus Mont filtere. Skal også have vinduerne blændet af..
Men den kommer til at stå på motor projekt den næste stykke tid skal ha kompressor motoren startet op og monteret og rullet ind
Dagens job
1 monter skydetag
2. Samba trim
3 klapdøre
4 popouts
5. Gider ikke mere idag :)))
Ser ski' godt ud Thomas :-)
Bare det var min ;-)
Det er den vel om en måneds tid tøhø
Tid Per... Så bliver det :-)
Ser godt ud Thomas...fedt tæppe, kan jeg få det ?
I the low headroom shop bliver der lavet Speedster
Arrrr billeder vil ikke andet en stå på hoved...
Har reddet mig en grim influenza, havde ellers håbet på at forhjulene skulle gøres færdig og min nye 1776cc motor er Sose klar til at komme i hullet.
Jeg har så købt en lille lir-gave til mig selv
Har tørkørt dokaen med VWMorten og kaffe og kanelgifler..
De 2 polernisser er lige taget hjem efter nogle hyggelige timer med maskine, voks og klud. og sikke det hjalp.
har trillet årets første tur i dag.. det var jo det rigtige vejr "blæse vejr" hø hø... så nu kan sommeren godt komme an