Bevæger mig Lørdag mod angoraland, for at få smidt droppede spindler på, inden bilen skal i hi..
ellers har jeg kun sparket på højre fordæk en enkelt gang i denne uge..
Bevæger mig Lørdag mod angoraland, for at få smidt droppede spindler på, inden bilen skal i hi..
ellers har jeg kun sparket på højre fordæk en enkelt gang i denne uge..
skal ha en false maskine , så jeg kan komme i gang med karossen
Roder lige lidt... Men kik med på
http://buggyforum.dk/viewtopic.php?f=9&t=615&p=4530#p4530
Og gi´ jeres mening til kender.
Tak
Har smidt damens Caddy i garagen så skal lave rust på den og vende bagbroen så den kommer til jorden.. og når det er gjort skal jeg have lavet varmekanaler i 03'eren og så skal den males og samles.. havde tænkt den cirka sku se ud som på selecta billedet.. fælgene er sprintstars malet lidt anderledes end normalt..
Har tegnet lidt på vokaroén. Den skal jo gå fra at være 2 pers. til 2 pers.+2 hunde. hehe Og så skal tanken ud foran for at give lidt bedre vægtfordeling.
har svejset lidt i karossen i dag
Hva' så sker der lidt i garagerne??? gerne update billeder
lækkert.... en hvid bobbel er sq fed.
Karsten
Jeg skal have lavet rusten færdig i denne her:
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=4545&st=0&sk=t&sd=a&start=390
Når det er afsluttet, og den er synet, skal jeg igang med forårsklargøringen af den her:
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=22778&start=60
Det ender nok med, at der er alt for lidt vinter ;-)
MVH
Jamen her i sidste weekend blev Jagtvognen fra 1975 nysynet uden anmærkninger.
Traileren er klar til syn og kommer afsted i næste uge.
Så nu kommer turen til den ene boble, eller ender det nok med en større oprydning i værkstedet, jeg synes der kun er en sti tilbage.
Men heller gemme end at smide ud... nej der kommer nok nogle dele til salg denne gang. Jeg mangler plads til mit næste projekt, mere om det senere.
Hilsen
Jan
Jagtvognen blev sænket foran :-) Ser superduper ud!!
Glæder mig til at røven også kommer nedad.. Det bliver nok mellem jul og nytår.
Iøvrigt.. God Jul til alle :)
bfp
så må du gerne sætter billeder på, for jeg vil gerne have min sænket, men ved ikke hvor stort arbejde det er ??
hej til alle (Glædelig JUL)
jeg regner med at en ny gearkasse skal findes og monteres her i vinter, ellers er det bare lak og små ridser der skal gåes efter.
mvh. Tom fra Fyn
God jul :D
Jeg har en panelvan 62er projekt der skal laves klar til syn inden sommer
En K70 der skal ha ny kobling og starter
En 73er Passat der skal gøre klar til syn
Skal ha skiftet koblingskabel og ventildæksle pakninger på min 76 pickup
Skal ha fundet en automat gearkasse til en passat fra 75
Ny starter på den grå ferguson
Ny udstødning på polo vinterslæden
Ha skiftet varmeapperat i min skoda 130 rapid
have vækket 3 luftkølet industri motore til live
have startet min 1300 type 1 op og lavet bremser
Fundet motoren frem til min 411 og sat den i
Puhaaa så var det vist også ved og være sommer :-)
Nu er julen jo ingenting i et evighedsprojekt, så jeg regner kun med at få presset en 4 bærekugler i :)
så skal jeg samle forbro og sætte gearkasse, lave alt i bremser og derfra og fremad.
Glædelig hjuld.
Jeg skal have skiftet varmekanaler i min VW :-)
Ingenting, den står lige nu med varmekanon og er ved at tø op:-D
Tja, jeg ville helst igang med min gule 73´er, som skal være færdig til 1. maj 2010 - men jeg bliver nød til at bruge tiden på en smadret v70´er, som skal på hylden!
Ps: alt fra volvo´en sælges, hvis nogen kender nogen som kender nogen....
i min store uisolerede garage sker der ikke så meget nu det er frost udenfor men inde i baggangen ved olie fyret er jeg ved og nulre det sidste på 2 nyrenoverede longblok til min 53 oval den orig. 24.5hk+ og min 30hk reserve motor. Der mangler lige lidt div. endnu før de er køre klar...