T: 60350036 - Brug for hjælp til din mac? http://duckshouse.dk
Jeg er igang med at rette næsen op på min 62´er efter et uheld...
og så skal ungernes lille ATV lige ha´ en ny pakdåse
hey vsmeden.
er den ik lidt høj den v-roods :-)
grrrra
se list på det den er ikke så grim som ham der setter i den hi hi
ha ha...
kan ik se hvem han er
vær du glad for det hi hi
yes yes....
han er underlig
PH; Hvad skal du lave på den, den ser umiddelbart meget sund ud i bunden?
R.
godt set bunden er ny jeg skal ha malet sealet osv bremserør osv osv
Ok, det er jo ren hyggearb :-)
Ja, her sker der også lidt..min Westy nåede heller ikke at få plader på i år, men har da fået kørt lidt uden plader for at teste renovering af bagerste undervogn og om min 1776 nu trak godt efter besøg hos Torkild og Farmer.
På det sidste har jeg fået givet gulvet 3 * epoxy maling og haft besøg af Henriks deluxe, så jeg kunne kopiere hans bremsekraft forstærker opsætning over på min 68 (der får en gang late bay skivebremser på)
Pt er det renovering af forreste undervogn der arbejdes på. med droppede spindler, nye bærekugler und alles geil..
R.
Der sker ikke så meget i min, er ved at male gulv og i starten af november når jeg går på barsel skal garagen indrettes, men så skal der også til at ske noget!!
Hej ph:
Jeg har sådan en autovip liggende i stumper ude på værkstedet, men jeg ved ikke om den er komplet overhovedet..
Hvis du næste gang du har et kamera fremme i dit værksted gider og tage et par nærbilleder af monteringen af autovip på tromlerne og sende dem til mig vil jeg være MEGET taknemmelig!
Mvh. Jakob
jakob_mj@yahoo.dk
http://www.autovip.dk/ og så trykker du på Download.
Får sat mere og mere på min bug:-)- nu mangler der også kun pinstripes. Anne-Mettes "half bra" kan kun anbefales:-). Men drømmer også om en bay bus istedet for bug'en...:-)
Overvejer hvide blink foran og røde baglygter-nogen der har noget meget billigt?
Morten
Morten :
Prøv Henrik W i klubben - han har (gamle )nye hvide bliklys med kapper fra vores sidste klub auktion ...Ja der skulle du have været med :-))
/ Clausen
Jamen ham vil jeg få fat på så :-) Du ved jeg er et meget aktivt medlem Clausen ;).
Hey Morten...
Hvis du er seriøs med pinstripes,så skulle du prøve og kontakte Spaceman her på vwnettet,han er ikke så tit på mere,men du kan få hans tlf nr af mig..
mvh
Heine
der arbejdes igen
Hej Heine.
Jeg har give Allan (Lyngbye) lov til at gå amok på den med stripes, ellers tak :-)
Det ser ikke særlig godt ud
Føler satme med dig :-(((