Tlf 60617285
Jeg har fået fat i en gammel ERKA trailer fra 1966,der næsten er renoveret færdig, mangler bare maling og samling.
Men hvis der er nogle der ligger inde med en sammenkobling til trailer hører jeg gerne fra dem....:)
Firmabilen blev synet, late bay pickup og der blev lagt træ på ladet.
Buggyen klodset op, og i morgen begynder adskillelsen.....
ja bussen har fået lavet hygge lys og fået bygget en lille fladskærm i
det er godt gemt så det ikke kan ses inde i et skab.
så nu glæder vi os bare til vi skal til hannover
jeg er igang med at renovere kaliberne til min bus.mystisk jeg kan ikke oploade billeder
smider da lige et lille link til hvad jeg går og leger med lige pt http://www.youtube.com/watch?v=dtE9qmW74Ek
´termhlen:
FEDT FEDT FEDT
mange tak lars. man har jo kun det sjov man selv laver ikke
Jeg laver ikke en disse !!! jeg brækkede min ankel D. 1 jan. da vi skulle gå en tur over middag.
En stor operation senere og en del metal rigere/tungere, ligger jeg stort set brak ...
så nej ikke nogen aktivitet i mit værksted :-(
mvh. Tom fra Gelsted
termhlen du skal sku da ikke side og se fjernsyn når du er på ferie/på træf i bussen ud med det skrammel ;-)
hehe nej bare rolig, det er til min søn når vi er på tur.
og jeg har længe gået med den ide og nu skulle jeg altså bare se om det var noget jeg kunne lave
Tarveligt !! Lige der hvor man tar 2sek pause
ja undskyld. men efter som du aldrig spiser kage så er det et meget sjældent billede
Det ser hyggeligt ud det der Kenneth!
Er i gang med en mindre opgradering på maskineri-fronten. Den gamle 1200 1192cc (30 hk) bliver stillet på hylden til fordel for en 2054 type 4 (Frank Andersen´s "gamle" motor).
Desuden bliver kofangerne udskiftet med den gamle type pressede kofangere, og bagklappen bliver udskiftet til den gamle flade model med center bremselygte.
Er i gang med en mindre opgradering på maskineri-fronten. Den gamle 1200 1192cc (30 hk) bliver stillet på hylden til fordel for en 2054 type 4 (Frank Andersen´s "gamle" motor).
Desuden bliver kofangerne udskiftet med den gamle type pressede kofangere, og bagklappen bliver udskiftet til den gamle flade model med center bremselygte.
Det er bare en dejlig vogn Du har der. Nummerpladerne er heller ikke at foragte :-)
Har idag modtaget mit nye gastræk fra farmer nu skal jeg bare ha regnet ud hvordan det monteres.
And er det stålindækning der er over de cylender+topstykker..?
Jep. Men det kan jeg ikke så godt tage æren for, efter som det er Franks kreation.
@And: Fed header!