Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  info om The Turbo Encabulator

Tags:
No tags yet.

(permalink) kew Member
Skrev for 15 years siden | | | |

http://www.break.com/index/understanding-the-turbo-encabulator.html

;-)

-------------------------------------------
Mail lhs AT kews . dk Mobil 40 790 356
The Low Headroom Shop check Facebook
(permalink) jakob356 Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Tak, nu forstår jeg det hele meget bedre :-D

(permalink) Cruus Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Det er sgu ikke så indviklet, når man bare får det ordentligt forklaret!

:-)

-------------------------------------------

Cruusr600 @ hotmail.com
(permalink) TheRealHolger Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Det kunne de jo bare ha' sagt til at starte med..... :-D :-D

Synes det minder lidt om nogle af de svar jeg på fået vedrørende andre emner herinde.... :-D :-D

-------------------------------------------
+ Kadett B 1.1 1971
+ Audi 100 2.0E 1994
+ MB 450SL 4.5 V8 1974

Reply

You must log in to post.