Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
14:34 ses_auto: jacob m
12:10 Karsten_vw: Glædelig jul ?
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  info om The Turbo Encabulator

Tags:
No tags yet.

(permalink) kew Member
Skrev for 15 years siden | | | |

http://www.break.com/index/understanding-the-turbo-encabulator.html

;-)

-------------------------------------------
Mail lhs AT kews . dk Mobil 40 790 356
The Low Headroom Shop check Facebook
(permalink) jakob356 Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Tak, nu forstår jeg det hele meget bedre :-D

(permalink) Cruus Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Det er sgu ikke så indviklet, når man bare får det ordentligt forklaret!

:-)

-------------------------------------------

Cruusr600 @ hotmail.com
(permalink) TheRealHolger Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Det kunne de jo bare ha' sagt til at starte med..... :-D :-D

Synes det minder lidt om nogle af de svar jeg på fået vedrørende andre emner herinde.... :-D :-D

-------------------------------------------
+ Kadett B 1.1 1971
+ Audi 100 2.0E 1994
+ MB 450SL 4.5 V8 1974

Reply

You must log in to post.