Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Bund

Tags:
No tags yet.

(permalink) VW TAGE Member
Skrev for 15 years siden | | | |

ATT: Hendrixx
jeg kan ikke forstå hvorfor du siger det kun er newbies der støtter jens?
så vidt jeg ved er der flere folk der får lavet bil hos jens, der har kørt vw inden du kom til verden hendrixx? syntes det er ekstremt barnligt det du har gang i.
Når du har så store problemer med jens så syntes jeg du skulle komme en tur ned og tage snakken. Jeg spørger bare mig selv om hvorfor han ligger og svejser biler for jan koed hvis han er så skidt. og jeg syntes det er lidt et nederlag for dig, når sådan en som kutter der intet kender til personerne, kan se at det er dig der er gal på den. syntes slet ikke den slags hører til på vw nettet.

(permalink) SorenJ Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Den beef må i selv rode med, men jeg synes ikke i skal bruge denne tråd til det. Den er oprettet af en der gerne vil have en hjælpende hånd. Ikke for at få ettilbud på at få det lavet eller en forklaring på hvem der er hvem.

I forhold til emnet så har Andersen og jeg lavet en aftale på værkstedet hvor jeg vil vise et par eksempler på hvordan sådan et problem kan ordnes.

-------------------------------------------
Ring: 28118212

Reply

You must log in to post.