Øv også.. Held og lykke med salg af resten! :)
Øv også.. Held og lykke med salg af resten! :)
Ja desværre.. Jo tak :)
Hmm var det nogle bræmsebakker og klodser du havde liggende der?
Ja har nogle nye bakker liggende og mener os de er klodser.. Men smid en besked med det du mangler..
hej er nr 63 horn solgt
mvh jens 28441981
Det tar jeg lige et kig på i morgen Jens..
Hvad skal nr: 90 koste? kofangerhorn. 4 stk.
Hvordan er standen?
Samt hvis du har et 6 V horn.
Hornene er desværre væk..
1956oval: Et 6V horn tror jeg helt bestemt jeg har på lager.. Men smid lige en sms i morgen så kigger jeg lige efter arb..
Så blev der tømt lidt ud i instruktionsbøgerne..
Hvad skal du have for en samlet pakke af:
det gamle bus-emblem på billede 96(er tappene intakte?),
de sorte afdækninger under bagsæde på billede 27,
og (hvis det er) speedometer med mekanisk tankmåler på billede 20.
/Michael
HAR DU STADIG DET PÅ BILLEDE NR.15?
:) MILLER
Ja, hvad mangler du.?
de 2 Speedometere med sort baggrund (den øverst til venstre der går til 90 km/h og nummer 3 i nederste række der går til 140 km/h)
vh miller
hej har du et tæt slange imellem reserve dæk og sprinkler beholder dvs et stk slange (gummi eller plast) men 1 stk gevind dipedut der passer på bil ventilen i begge ender hvis du har hvad skal du have ? / det der karman emblem du har er det pænt og er monterings tapperne intakte ? har du 2 ? og hvad skal prisen være
mvh caspar j
Miller: Dem har jeg stadig. Men den der går til 90 mener jeg er et MPH speedometer.
vw1303: Jeg mener bestemt at jeg har den slange. Men skal lige ha kigget efter. Karmann skiltet er desværre solgt. Jeg får tidligst kigget efter den i weekenden da jeg skal på kursus i brøndby hele næste uge.
Mvh Kenneth K.
har du en pris til mig på de 2 spedo?
vh miller
Smid en SMS på 20957042. Så kan vi lige aftale nærmere hvis de skal sendes osv. Mvh Kenneth
De to speedometere er solgt til vwmiller
Hej igen hvis du havde denne slange med skrue ventil dipe dutter i hver ende er jeg int.
Jeg ved at 1303 havde sådan en slange og hvis man skulle ligge inde med noget orginale
Fra start 60 61 var der også en tryk begrænser der sørge for at trykket ikke kom
Under 1.3 bar mvh Caspar
Vw1303s: jeg har fundet slangen. Så smid en SMS så kan vi lige aftale nærmere.
Mvh Kenneth
er nøglen nede i højre hjørne solgt?
Hvis det er de rå nøgler du mener har jeg flere af hver så det burde jeg ha :)
You must log in to post.