hej
overvejer og købe drop spindler fra "BUG SERVICE" er der nogen som har erfaringer med dem?
er der nogen som ligger inde med nogle parpier på drop spindler til syn?
http://www.buggyforum.dk/viewtopic.php?f=9&t=750
lars_andersen127@hotmail.com
hej
overvejer og købe drop spindler fra "BUG SERVICE" er der nogen som har erfaringer med dem?
er der nogen som ligger inde med nogle parpier på drop spindler til syn?
Hej.
Har selv købt dropspindler hos bugservice i sommers. virker fint. Ingen problemer der.. Har dog ingen godkendelses parpir på dem.
oki. Hvor langt kom din ned? Har du evt et billed.
Der findes ikke godkendelse af dropspinder.
okay, så bare i et andet indlæg at der var en der havde fået det med til sine da han købte dem
hmm hmm, det skulle i så fald være noget nyt. Men jeg tror ikke rigtigt at synshallerne/f-styr vil tænke at dropspindler er en god ide
hvorfor ikk, har ellers hørt at det skulle være bedere end en justerbar forbro
hvorfor ikk, har ellers hørt at det skulle være bedere end en justerbar forbro
jo men nu er en del af de justerbare forbroer på markedet noget rigtig lort, og der er kun godkendelse til at sænke 40mm med sådan en. Spindlerne sænker 60mm uden at ændre på geometrien og derved bibeholdes affjedringen. De spindlere du tænker på (de mest alimndelige dropspindlere tænker jeg) øger sporvidden med vist nok 12,5mm pr. side- du kan dog på nogle med 0 offset og dem forhandler farmer vist.
Men ja, spindlere er bedre end just. forbro, men det er ikke ensbetydende med det er lovligt. Lidt ligesom det er ulovligt at montere H-seler i din bil, selvom den opringeligt er født uden seler- H-seler er trods alt bedre end ingen seler, men sådan er lovgivningen ikke!!!!
Jeg HAR TÜV-papirer på mine drop-spindler fra CSP-SHOP.de. Spindlerne er lavet af CB-Performance i USA. I disse papirer står der mit stelnummer, samt at spindlerne er stemplet med et unikt serie-nummer, som også er skrevet i papirerne samt at der står at spindlerne er fremstillet af CB Performance.
Det skal dog tillægges at CSP ikke længere levere spindlerne med TÜV-papirer..hvorfor ved jeg ikke.
interessant!
Har du fået synet og godkendt bilen med cb spindler, hvor du har vist papirerne og synsmanden har sagt "ok"?
Nej. De er ikke monterede endnu. Bilen er synet med en puma forbro uden dokumentation.
Hvis man læser nogle af Frank Andersens indlæg ang. TÜV, så er det ikke altid det er ensbetydende med at der er "grønt lys" igennem synshallen....men jeg ka' gi dig et svar om 8 år...hvis jeg ikke bliver kaldt til syn tidligere! ;o)
Netop had Frank skriver om godkendelser er min baggrund for at være skeptisk over for muligheden for at få synet en bil med dropspindler - godkendelse eller ej.
Hvis du køber dem via CSP/mig og får Tüv godkendelsen på dem, ser jeg ingen grund til at de ikke kan godkendes i DK, SÅFREMT resten af bilen er i forskriftsmæssig stand, og minimumsfrihøjden er overholdt.
T
Hej T
Kan jeg så ikke få nogle TüV papirer på de CB spindler jeg fik fra dig i marts i år? Påtænker nemlig at syne min med konstruktive ændringer, dels mht. skiver, forbro og dropspindler.
Henrik
ja, ud i det åbne med de TÜV-papirer
vil da også godt ha en kopi af de TUV papir hvis det er noget der kan scannes ind og sendes vidre til flinke folk der spørger pænt
Hej
Hvad koster et sæt dropspindler med 0 i offset hos farmer, Til linkpin
en TüV duer som såh ikke - men bruger man den alligevel - skal den som minimum vel være udstedt til en bil med skrevet stelnummer og spindlerne skal være mærket med et nummer, det er lige med man ikke kan bruge en andens TüV - eller er det bare mig ?
You must log in to post.