Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Hvad ønsker vwnettet sig i år i jule gave??

Tags:
No tags yet.

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ja og hvad kommer alt det hippieshit en bilside ved ?

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Bornholmer Member

kan det egentlig ikke lade sig gøre at lave et sideløbende PHP baseret vwnet , som man bruger til PM , chat og lign , som der bare er linket inde fra det oprindelige
net , det skal så bare kun ha Stickey topics som man så ikke kan skrive i ( ingen hacker angreb ) men skal så godt nok registrerer sig to steder , men kan man et sted er det nok også muligt på to steder , bare en ide for at spare lidt programør arbejde.

Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Jacob Søbygaard Member

*et gallery
*at man kan redigere i de billeder man har uploadet - det er umuligt at fjerne et billede igen. det ville være rart hvis man f.eks har solgt sine stumper. eller har indsat et forkert billede

Oval 56
Mail: Jacob@soebygaard.com
(permalink) virring Member

et bibliotek med flere opslag så vi slipper for at svare på det samme igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen ;0)
også en introduktion til nyankomne , så vi slipper for de mange begynderfejl.
men go ide henrik - men ud over det kører det sgu rigtig godt efterhånden teknisk set.

ib du kan jo bare vælge at lade være med at svare igen og igen og igen........;)

Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
(permalink) Bornholmer Member

det gør jeg så hermed , dette er sidste svar med mindre jeg skal købe noget eller
der er noget jeg kan tjene på eller på anden måde vinde noget ved.. det har jeg iøvrigt gjort de sidste par uger , og jeg er ikke den eneste ... men tak

Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) jakob356 Member

x) Stavekontrol

x) Færre fuskere

mvh og god jul,
JAKOB

(permalink) virring Member

ikke blive sur, jeg har tit spurgt om noget der er blevet spurgt om før...............og som sikkert også er dumt, men der er altid nogle der har svaret. tror måske vw nettet vil dø lidt ud hvis folk skal passe på hvad de spør om, men dette er jo min mening, og pointen var at man jo ikke behøver at svare, hvis man mener man svarer på det samme og det samme om og om igen.

no hard feelings

glædelig jul

Morten Virring
29996602
virring v. skanderborg
(permalink) Hans Røntved Member

Tro i osse stadig på julemanden !! Vwnettet er lidt lige som "Jysk telefon" i gamle dage, Ville man have telefon var der dem, og de bestemte reglerne. Var man ikke tilfreds, kunne man sende et brev i stedet.... Det der er er fint, men hvorfor ikke udnytte mulighederne?

Live your life so that when your feet hit the floor in the morning
the Devil says, Shit, he' awake
(permalink) Mr-M Member

1. Galleri
2. Shoutbox historik
3. PM
4. Synligt og tvunget postnummer i profil - så er man fri for hele tiden at spørge folk, hvor de bor.
5. Forbedring af søgefunktion - ved godt jeg var een af dem, der foreslog google som motor - men Googles søgning er blevet megadårlig siden da - også på Google - man får ALT for meget med...
6. En nemmere rutine til avatar-fotos - ikke mange har andet end de der 'sjove' fjæs.

Resten fungerer såmænd fint og TAK til Dan for det!

Mvh.
Mr-M
(permalink) Slot Member

Ingen tvivl om at siden vwnettet til tider kører 95% (til tider 100%) hurtigere og mere stabilt end for et år siden. Det var et decideret helvede mellem jul og nytår for et år siden for os der skal ha den daglige dosis herinde.

En stor tak til Admin(s) og moderatorer for det arbejde der gøres.

Ønskelisten herfra uden prioritering: (og ja, jeg citerer)
1. De fleste: PM! - Alle skriger efter det. PM findes på stort set alle andre fora, så det er med god grund at de fleste undres. Vi har brug for det.

2. HNC: "Mulighed for at rette i overskriften" - Man føler sig SÅ snotdum når det går galt, og der er tilsyneladende mange der oplever det, inklusiv mig selv. :)

3. JR/Mr-M: "Man skal skrive hvor man kommmer fra, dette burde være et krav når man opretter en profil" - Ja!.. Der er ingen grund til at blotte sig selv med skostørrelse, privatadresse mm. men hvis alle brugere bare skulle skrive et eller andet (måske nærmeste storby) ville de fleste jo gøre det alligevel. Det ville spare mange spørgsmål i div. salgstråde/auktioner. Brugere som "faker", overlever ikke længe uanset, så det er til gavn for absolut alle der handler men ikke kender hinanden fra træf mm. (og der er mange)

4. Galleri. - Jeg savner det!. Jeg ved det er ressource krævende men som flere andre har nævnt, så er det ekstremt god inspiration. Man sparer spørgsmål som har været besvaret 100+ gange tidligere.

5. Frank_Andersen: "Og så fjern hende blomsterpigen oppe i hjørnet" - Hun er jo faktisk sød nok, men flere af mine (Norske) kollegaer tror jeg sidder konstant på et rå-ryger-forum pga. håndtegnet og mid-60'er looket... Lad hende endelig blive!..

God jul til jer alle.

michaelslot@gmail.com
Tlf: 301 301 27
2x64' Type1 - 75' Safari - Puch Maxi 4Takt.
(permalink) TheRealHolger Member

Jeg kan kun tilslutte mig, hvad de fleste allerede har gjort opmærksom på:

PM

Lokation på medlemmer

Rettemuligheder i overskrift - evt en afkrydsningsmulighed for "Solgt"

Rettemuligheder i billeder - og tilknytning af tekst til billeder.

Galleriet op at køre.

En super DIY / VW's for idiots side - for mig bl.a.

Manualer, vejledninger, diagrammer i et forum.
....................måske er disse to en form for et bibliotek?

Tidsbestemt lagring af salgs- og købsannoncer... 2 år må vel kunne gøre det.

Bedre søgefunktion, der viser hits i kronologisk rækkefølge... nyeste hit først osv

Mulighed for at søge på medlemmer.

Sikkert en masse andet.

Generelt er jeg godt tilfreds med VW-nettet - og tak for den store indsats fra jer der har gjort det muligt - og det kører bare en milliard gange bedre end førhen, men derfor kan man jo godt håbe på lidt mere...

Go' jul

Holger

+ Kadett B 1.1 1971
+ Audi 100 2.0E 1994
+ MB 450SL 4.5 V8 1974
(permalink) Michael Munk Member

Hej
Jeg vil også gerne rose vw-nettet. Det er kanon med et forum, hvor man som nybegynder kan genere alle de erfarne ved at stille de samme spg. som alle andre nybegyndere har gjort i tidens løb :-)
Hvis jeg skulle ønske mig nye funktionaliteter, skulle det være:
den med at abonnere på et emne, så man får besked pr mail, når der er skrevet noget i emnet.
og så må jeg nok tilslutte mig forslaget om at finde et andet logo end hende blomsterpigen. Jeg bliver hele tiden beskyld for at være inde på en datingside når folk se det. :-)

Venlig hilsen
Michael Munk
Tlf 29724866
(permalink) Mr-M Member

Til Sloth:

Ingen tvivl om at siden vwnettet til tider kører 95% (til tider 100%) hurtigere og mere stabilt end for et år siden. Det var et decideret helvede mellem jul og nytår for et år siden for os der skal ha den daglige dosis herinde.

-------------

Det har du absolut ret i, men måske er det netop fordi sidens funktionalitet er barberet ned, så skal der jo ikke overføres så store mængder data?

Og kan kun tilslutte mig dem, der ønsker at kunne rette i overskrift/markere ting som solgt.

Mvh.
Mr-M
(permalink) Scharling Member

Nu der 2 dage til jul :) Nu bliver det spændende om jule manden kommer, eller vi skal have en lang næse....

53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) Mette Administrator

Henrik... ja det bliver spændende. Jeg har skrevet til Dan og henledt hans opmærksomhed på tråden, men har desværre ikke fået svar retur.

~Mette

Reply

You must log in to post.