Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hvordan forbinder man et amperemeter?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Peter_Plade Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hvordan kobler jeg et amperemeter op i min oval?
Skal alt forbruget ind over uret eller hvordan?

-------------------------------------------
http://vw-bluehats.blogspot.com/
40356342
peterplade[@]mail.dk
(permalink) G1 - manden Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ja det skal det. Derfor er jeg ikke ret vild med amperemetre.

MVH

-------------------------------------------
Ådselstil for de få og rå og dem der tør:
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=4545
(permalink) Peter_Plade Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hej Bo
Hmm tror jeg snyder lidt så, og kun kører noget af det over uret.
Det skal sgu da lige give lidt udsving :-)

Er der forresten noget nyt i speedertræk branchen?
Ikke at det haster :-)

-------------------------------------------
http://vw-bluehats.blogspot.com/
40356342
peterplade[@]mail.dk
(permalink) bfp Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Måske kan du bruge det her.. Det er fra et af Biltemas amperemetre..
http://www.biltema.dk/Archive/Documents/Technical_docs/all/32/32-173.pdf

-------------------------------------------
Mvh Bjørn - Lolland

bfpedersen@gmail.com
(permalink) G1 - manden Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg holder ham i sving. Jeg er jo sendt i en slags arbejde, så jeg kan ikke lege så meget i tiden.

MVH

-------------------------------------------
Ådselstil for de få og rå og dem der tør:
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=4545
(permalink) Peter_Plade Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ok bare iorden.
Regner snart med at få mine toppe tilbage, så der kan samles lidt igen.

-------------------------------------------
http://vw-bluehats.blogspot.com/
40356342
peterplade[@]mail.dk
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det er pokkers bøvlet på en bil med motoren bagi. For man skal ud og have fat i ledningsnettet mellem dynamo/batteri og sikringsdåsen/forbrugerne. Det bliver nogen lange ledninger.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) birke Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hvorfor ikke et Voltmeter istedet ?
Når du lige har vænnet dig til hvad det viser i "normal" tilstand, vil det jo også kunne bruges til at se om der lades og om der er et stort forbrug.
Desuden får du også et indtryk af batteriets ladetilstand.

-------------------------------------------
mvh Birke
Type 3 shortnose: venstre forskærm og Fastback bagklap søges.
(permalink) Peter_Plade Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det er fordi det er noget gammelt ekstraudstyr til min oval.
Og skal det i, skal det sgu også virke.
Hvordan siger helt nøjagtig det skal forbindes?

-------------------------------------------
http://vw-bluehats.blogspot.com/
40356342
peterplade[@]mail.dk

Reply

You must log in to post.