En lille nytårs quiz:
Sorenj, Ekstrøm og Thomas-Gearheads må ikke komme med bud på hvad dette er, men alle andre der vil lege med er velkomne..
~Mette
En lille nytårs quiz:
Sorenj, Ekstrøm og Thomas-Gearheads må ikke komme med bud på hvad dette er, men alle andre der vil lege med er velkomne..
en hjemmelavet rammehoved skabelon af en art - eller måske en ramme til at stive en cabrioletkarosse af når den er afmonteret , langt skud men det bliver et gæt
En Hjemmelavet forbro vel jeg tro.
Its a spacing stabilizer for something.
And søren did the welding ! hehehehe
Tror det kunne være en dippedut til at sætte imellem fjedertårne på en 1303 imens man svejser resten af bilen omkring sammen !!
En uopdaget Robert Jacobsen- skulptur vil jeg gætte på......
/John
Et stykke livskvalitet!!
Mit gæt er også en ramme til fast holdning af forenden på en 1303. Jeg vil tro den er god til når man skifter inderskærme på 1302/03.
Vi kalde det en svejselære i min læretid.
Hye
Tænkte, ud fra de meget nøjaktige svejsninger,og de meget symetriske plader der er svejset på dette fine højkvalitets jern stel... så skulle man tro det var en der havde taget sin søn/datter med i garagen, så han/hun kunne lære at svejse og klippe i metalplade... men det er det nok ikke...
lic2plz
Kan det være en flot hjemmelavet hækspoiler til en Schwimmerwagen?
i give up
Det er en ramme til en flux capacitor. Som skal kunne tilpasses en vw.
Hvor svært ka det være!!!
Kommer sikkert til at se sådan ud som på billedet. Billedet er fra min Yogo 45 årg 1986.
Den bliver stadig fin pusset lidt, Udstødningen er jeg meget stolt over... selv!!
Billed er fra test turen ved himmel bjerget i sommer :)
For satan den yugo er tjekket! (jeg husker en gammel bekendt der bandede krigen på balkan langt væk, da det betyd det ikke længere var til at få reservedele til hans yugo - jeg havde set det som en dejlig anledning til at skrotte den)
en havelåge lavet af scharlings 4 årige lærling så - come ooooon
Hæ.. :)Ib..
Kunne også være noget til SM kælderen....
en sele anordning til bagsædet?
Emnet bærer præg af både manuel og maskinel forarbejdning.
Det er ligesom udstyret med nogle huller, man kan forestille sig at de har været brugt til at stikke noget igennem..
Tidsepoke: formentlig sen Jernalder.
Anvendelse: her tror jeg at vi må have assistance fra vores venner på Moesgård museum...
De 2 plader i midten skal boltes i hullerne i støddæmpertårnene, og så har man en "forreste-bagagerum-lære" til feks en 1303 Cab?
(som Hye og Solow også nævner)
AndersHH
total kikset hunde-adskillelse til bagagerummet på Ford Cortinaen
Svejseprøve fra et virksomhedsbesøg af frisør skolen i odense
det er starten til en Turbo Encabulator...
http://www.break.com/index/understanding-the-turbo-encabulator.html
Nå så nåede vi d. 31/12, og så må vi vist hellere få stoppet imens legen er god. For der er jo både kommet de "sjove" svar og da helt sikkert også de rigtige.
Hye, AndersHH og Solow har nemlig fuldstændig ret. Vi har bare døbt den en "front-lære" oppe hos os. Men kært barn har mange navne. Vi bliver glade for den når vi skal skære inderskærme, front, og reservehjulsbrønd af, det er helt sikket!
Jeg var ellers begyndt at tvivle på om det var hvad vi har bygget. Et øjeblik troede jeg den var beregnet til at få alle de pisse dygtige svejsere og pladesmede frem fra deres gemmer....
Nå men, læren monteres i tankstolen, støddæmpertårnene og en af de forreste skærmbolte. Fidusen er at når vi skal skifte komplette inderskærme foran, giver den højden og vinklerne på støddæmpertårene - styregeomatrien skulle gerne være den sammen når vi er færdige. Den forreste motering er for at sikre den rigtige spidsning på inderskærmene. Alt i alt for at sikre at bilen er lige efter der er skiftet omkring 80% af karosseriet.
You must log in to post.