Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Selvjustits eller facebook ?

Tags:
No tags yet.

(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Mette slet XS1's profil. Han skal nødig bruge hans begrænsede tankevirksomhed på noget som banalt som at overveje hans medlemskab af vwnettet.

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Anonymous Unregistered
Skrev for 14 years siden | | | |

Du har snakket for længe med den dør hendrixxx

(permalink) type1 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Fra xs1:
Type 1 det er jo ikke pesonerne der er amatøragtige .har bare så svært ved at forstå hvorfor der ikke bliver brainstormet lidt for at få vwnettet til at virke på en ordenlig måde
Men kan da overveje at melde mig ud.

Om du vil melde dig ud, er jo op til dig selv.
Forstår bare ikke at du er så negativ over vwnettet.. Når "alle" andre hygger sig fint her. Hvad er det du mener skal være bedere !

-------------------------------------------
loef@webspeed.dk 2860 Søborg Type 1 '67 One year only
(permalink) Anonymous Unregistered
Skrev for 14 years siden | | | |

Type 1 jeg kunne så omvendt skrive, hvad er det der er godt ved vwnettet udover at det er et sted hvor vi vw freaks er samlet ??

begyndte egentligt først at brokke mig for et år siden da vwnettet blev "forbedret"

og så er jeg bare træt af at alle de nye vw ejere ,bliver svinet til herinde af en lille flok der anser sig selv som vw guder der helst skal tilbedes for at få et rimeligt svar

(permalink) type1 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Fair nok at du mener det.. Skal ikke gøre mig til gud over, hvad der rigtigt og forkert..

Tror ikke jeg vil blande mig mere i denne sag :0)

-------------------------------------------
loef@webspeed.dk 2860 Søborg Type 1 '67 One year only
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Mit indtryk af Franks indlæg har aldrig været at han betragter sig selv som vw-gud. Men nu har jeg jo også fornøjelsen af at have mødt ham i levende live (så siger vi hej, sure mand og griner). Jeg synes vw-nettet mangler en stor rød advarselslampe der kan blinke ved "Nordjydsk lune".

I bør si den lettere forbitrede tone fra og gøre brug af de facts der bydes på. Vi formulerer os forskelligt. Frank er lidt bitter - andre har valgt den uforskammede tone.

Der skrives meget om hvorvidt folk tør spørge om noget. Sæt nu nogle ikke længere tør svare af frygt for at du stempler dem som vw-guder? Og ja man kan finde meget på internettet, men det kræver at du ved hvad du leder efter.

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 14 years siden | | | |

xs1 jeg er bare ekstremt træt af at du ikke kan forstå
1. hvorfor ændringerne blev lavet - vi skulle af med spam og hackere
2. have svartiderne op - hvilket er blevet betydeligt forbedret
3. at VWnettets kodemæssigt vedligeholdes af Dan som i øvrigt også ejer serveren og har arbejdet og hoster gratis og arbejder sin R*V ud på hans ARBEJDE og ikke har hverken tid eller LYST til at lave mere på VWnettet, da der er alt alt alt for mange brokkehoveder.

Og JA jeg er helt usandsynligt træt, af at du ikke kan holde dig til emnerne, men gentagne gange og i samtlige indlæg omkring brugen af VWnettet, kun kan være usandsynligt negativ. Det er så drænende - hvorfor tror du, Dan har kastet håndklædet i ringen og sagt "så kan det sgu også være lige meget"?

-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Anonymous Unregistered
Skrev for 14 years siden | | | |

Mette: Hatten af for det arbejde Dan og alle i andre gør med vwnettet det er jeg meget glad for at i gider .men der er jo en helt klar årsag til at jeg og andre klager sig over eller har spørgsmål til brugen af vwnettet eller blander sig i indlæg ,jeg har dog aldrig startet et indlæg hvor jeg brokker mig over det .mener jeg flere gange har opfordret til at skillinge sammen til lidt prof hjælp da det her jo er et kaos program ,hvis du kigger i starten af franks indlæg ville du kunne se hvordan man havde undgået noget af alt der her skriver.

nogen brokker sig over hvad folk skriver herinde
andre brokker sig over vwnettet

vil prøve at lade jer være i fred

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

jeg troede VW-nettet fungerede fint og er blevet hurtigt efter at det blev slanket lidt.
Jeg har ikke en skid forstand på at lave hjemmesider og hvad det koster osv. At nogen gider lave det er fint med mig.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) MN Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Utroligt Så mange "voksene" mennesker kan opfører sig sådan aldrig har jeg set magen . Dem der er så kloge med hvordan en hjemmeside skal være kan de da starte en op selv.

Hvis folk bliver ved med af brokke sig over det ene eller andet ender det med det bliver en betalings side . eller i værstefald en lukket side :-)
forstår godt admin ejer af siden osv. ikke gider det børnehave snak hver dag .

(permalink) VW-Royce Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hmm, sad lige læste denne tråd igennem....

Så er den åbenbart galt med vinterdepressionerne igen.
Igen er der brok over nye brugere/gamle brugere, nye indlæg/gamle indlæg, relevante indlæg/irrelevante indlæg, vw-relateret/ikke vwrelateret og ikke mindst personlige angreb på brugere, fra andre brugere.

Jeg er gammel nok til at kunne huske vw-nettet.dk, som det var "i gamle dage" (blev først medlem, da jeg fik købt en bobble, men læste herinde tidligere)

Dengang kunne man stille et spørgsmål og få et svar, uden/i stedet for at få at vide man var en doven slyngel der burde bruge søgefunktionen.

Problemet der er opstået, er at efterhånden er (næsten) alle spørgsmål om VW blevet stillet mindst en gang og dermed også besvaret mindst en gang, hvorefter det jo absolut burde være logik for hele den danske befolknng......eller....???

Hver gang en ny bruger/ejer har et problem med sit luftkølede køretøj er det for ham/hende et NYT PROBLEM, ikke for os gamle, der har rodet med biler i 15+ år, der er det nogen man "bare ved og bare gør".

Derfor kan jeg fornemme et holdningsskifte, der er opstået samtidigt med generationsskiftet herinde.

Der er de gamle der er trætte af at få stillet de samme spørgsmål om og om igen, som har den viden der skal til for at kunne løse problemerne med de gamle vogne vi har valgt at gøre til vores hobby, og som tydeligvis savner nye (VW)problemer at løse/kæmpe med, og så alle de nye som har opgaver de mener ER nye, da de aldrig har oplevet en HDI eller TDI opføre sig som deres "nye" legetøj nu gør.

Vi gamle har simpelthen glemt hvordan det var at stå med et køretøj man ikke kendte og skulle til at finde ud af hvorfor den nu gjorde som den gjorde, når det nu ikke var noget vi havde bedt den om. Vi har glemt hvor rart det var at der var en der gad at tage os i hånden og fortælle om hvad vi nok burde kikke på.
Ikke bare få at vide: Det fortalte jeg til min mosters fætters nevø's kusines barnebarns klassekammerats bedstefars søster's forbandede afkom for 20 år siden, så det gider jeg sq ikke forklare igen. (ironi og overdrivesler kan forekomme)

Jeg er selv en af de gamle aber folk ringer til for at få råd og forslag inden for forskellige områder, hvilket ind imellem forstyrrer og irritere mig, men alligevel tager jeg telefonen og hjælper andre så godt jeg kan, for jeg kan stadig huske da jeg selv måtte trække på andres viden.

Sammen med generationsskiftet er der så også kommet et internet forbrug der er blevet folks "liv", jeg er faktisk også så gammel at jeg kan huske da internettet startede, pokker heller, jeg var en af de 1. der havde mobilbamse her i landet, det virkede på nmt nettet(http://en.wikipedia.org/wiki/Nordic_Mobile_Telephone) og det var skam smart dengang, jeg har dog aldrig skulle gå 20 km til skole i 4 meter snedriver, derimod har jeg gået 4 km i 20 m snedriver....eller noget i den stil, jeg husker jo ikke så godt længere. :)

Nå tilbage til skiftet, i dag er det "in" at grine af andres ulykke, optage alt på mobiltelefoner og lægge det på youtube. Det er den "nye" generation opvokset med og derfor vant til at dele disse "oplevelser" med andre, for at de også kan grine af det, man er også begyndt at spørge andre om alt mulig mærkeligt, valg af gardiner til køkkenet, kvalitet på vaskemaskiner og glidecreme og alt muligt andet, jeg har indtrykket af at det med at træffe et valg og gennemføre det er total forældet og yt, i dag virker det som om folk er bange for at træde noget over tæerne ved at være en smule kunstnerisk ukorrekt og derfor vil være sikker på at de ikke gør noget forkert, ikke kun lovmæssig, men også samfundsmæssigt/politisk og det er den mentale udvikling (eller mangel på samme) der nu har sneget sig herind og præger vw-nettet.

Vi gamle bukke der er i stand til at "træffe en beslutning og gennemføre den, samtidigt med at vi er fløjtende ligeglade med hvad folk mener og de kan for i øvrigt bare pisse af og brokke sig til nogen der gider høre på det, hvis de er utilfredse", er ved at være i undertal, og vi kan enten følge med den udvikling samfundet (og internettet) gennemgår, eller vi kan ignorere den, men bekæmpe den kan vi sq ikke.

Så det er muligt jeg svare på det samme spørgsmål 20 gange, men kan jeg gøre 20 mennesker glade ved at svare venlig på DERES "nye" spørgsmål, så har jeg også 20 mennesker der er motiverede til at komme med indput senere på andre tiltag af den ene eller anden slags.

For at slås mod hele internettet, det gider jeg simpelthen ikke, så er det nemmere at copy/paste et par gange på vwnettet, eller selv lave søgningen og linke til de svar de spørger efter.

Royce

-------------------------------------------
Der er ikke tid til at diskriminere, had enhver slambert der står i vejen for dig
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Royse , det er velskrevet må jeg sige ,en af de få der kan få et aldrende blodtryk til at falde betydeligt - hatten af for dig - seriøst, og tillykke med føsdagen du gamle ;0) og tak

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Gud hvor har du ret med andres ulykke, you tube osv.
Min interesse blev vakt ved glidecremen.

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) VW-Royce Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Holmer, takker mange gange.
Jeg måtte også lige læse det igennem et par gange, for at være sikker på jeg ikke trådte nogen over tæerne (eller jeg fik trådt lige hårdt på alle) :)

Gustav_t: desværre http://da.wikipedia.org/wiki/Special:Search?search=glidecreme&go=S%C3%B8g

Royce

-------------------------------------------
Der er ikke tid til at diskriminere, had enhver slambert der står i vejen for dig
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Et af problemerne kunne være at uanset hvad der spørges om-Så er det den samme person som svare hvergang-Og så behøver vi andre jo ikke at blande os-Især ikke hvis vi tillader os at have en anden mening, for så bliver der ballade.

-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) VW-Royce Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Niels-Erik

Der er vi så ovre i noget helt andet.

Grundet den anonymitet der er ved at have et brugernavn på et forum som dette, er det blevet væsentlig nemmere at slippe godt fra, at fortælle andre de er nogle klaphatte.

Et hurtigt eks.: Jeg har en fysisk fremtoning der gør, at der generelt ikke er ret mange der taler til mig overhovedet, og slet ikke i negative vendinger. Men har mange gange oplevet negativ omtale af min person, holdninger, religiøse overbevisning, kæreste, valg af køretøj osv. online, fra folk der aldrig har mødt mig, min kæreste, religion o.lign.
(det er så meget underholdene at møde dem og fortælle dem, at det faktisk er mig de har generet) :)

Det fortæller mig så to ting....
Alle mener de er guder, det er kun DERES meninger, holdninger osv. der er den rigtige, alle andre har ikke ret, og det er uanset om de er i stand til at argumentere for deres udtagelser eller ej. (Jeg er en af de møgunger der kan finde på at spørge "hvorfor det" hele tiden, om ikke andet for at irritere dem, når de løber tør for argumenter, hvis de overhovedet havde nogen til at starte med)
Det fortæller mig at den almene respekt for andres meninger, holdninger o.a., er forsvundet.

Det samme er forståelsen for at vi ikke alle sammen kommer fra en opvækst hvor vi blev duppet i røven hver gang vi var på toilet, nogle af os måtte lære det på den hårde måde. Gik lortet i stykker, måtte du enten undvære, eller selv lave det. Vi havde ikke et internet at spørge og det var ikke sikkert at dem der havde viden om problemet ville svare, da de jo så mistede en potentiel kunde, så vi måtte selv i gang. Det krævede så en rep.håndbog og noget værktøj og det lærte vi så noget af.
Det er jo så det der gør os til afguder i dag. :)

Og så et hurtigt eks., for at bevise min teori:
*En fredag ca. kl. 20:00, min telefon ringer*
Jep
"min knallert vil ikke køre" (søn af en kæreste til en ven af mig, bor 15 km fra mig)
Dawz Cris, Nå, så må du jo lave den.!
"Jamen jeg ved ikke hvad der er galt".
og det forventer du jeg gør. ??
"Nej, men du ved så meget om det, så kan du ikke lige komme og lave den" ?.
Nej men jeg vil godt komme med et bud på, hvad jeg ville starte med at kontrollere.
<<Længere samtale om symptomer>>
Den får ikke benzin, kontroller at der er brændstof på den, filtre ikke er stoppet og at der ikke er skidt i karburatoren.
"ok"
<<|12 dage senere, onsdag aften kl. 00:20, min telefon ringer|>>
Det er da Fandens.! (ja, jeg præsentere mig på den måde, længere historie)
"ja hej, det er Chris"
Hvem er død ???
"Ikke nogen, jeg vil bare fortælle dig at JEG har fået knallerten til at køre"
*længere sætning der vil gøre en havnearbejder flov*
"vil du høre hvad der var galt"? (upåvirket)
(??? På dette tidspunkt begyndte jeg at spekulere på om jeg ikke bare drømte, for det her kunne sq da ikke foregå i virkeligheden)
Lad mig høre.
"*efter mange timers undersøgelse havde han fundet frem til at den måske ikke fik benzin, så han besluttede at kontrollere karburatoren* og ved du hvad jeg fandt ud af." ?
Nej!
"Der var sand i svømmerhuset"
Sand?, har du ikke filtre på skrumlet. ?
"jo, men jeg syntes at benzinfilteret blev så hurtigt snavset, så jeg tog det af og vendte det om så skidtet kunne rende ud igen"
Det skulle vel for hel.... ikke give sand i karburatoren. ?
"Jamen der var jo benzin i filteret"
Ja, og så...???
"Jamen det skulle ikke gå til spilde, så jeg holdt for hullerne mens jeg tog det af, vendte det og satte det på igen"
*På dette tidspunkt havde klokken passeret 00:30, Jeg leverede en længere besked, bl.a. indeholdene: stå-op-tider, gå-i-seng-tider, telefon-tider og dødsfald/mangel på dødsfald*
"Nå, men kan du ikke lige komme og hjælpe mig." (åbenbart total upåvirket)
MED HVAD. ?? (snerrende)
"Jamen jeg har ikke ret meget benzin tilbage, kan du ikke lige låne mig en 50'er og komme ud med lidt benzin, så jeg kan komme på arbejde i morgen."
*KLIK. DUT...DUT...DUT....*

*Længere sætning der indeholdt udtryk, som resulterede i at kæresten (dejlig pige foriøvrigt) måtte stå op og lufte ud, for at få lugten af svovl til at forsvinde*

Og så den sørgelige nyhed: Chris er i mesterlære som mekaniker

Royce

-------------------------------------------
Der er ikke tid til at diskriminere, had enhver slambert der står i vejen for dig
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 14 years siden | | | |

he he-Du burde måske kontakte hans mester. Der er noget som ikke trænger ind!
Bortset fra humoren i historien, så tror jeg desværre ikke jeg fattede pointen-sorry!

-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Bobby Green Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Mætte skriver
Og så synes jeg sgu' det er lidt tragi-komisk at xs1 kan benytte et hvert indlæg til at svine VWnettet til, men skriver her konstant og skal svare på alt. Forstår ikke hvordan man kan bruge så meget tid på noget, man hader så meget..

Uanset hvad man mener om vwnettet og dets brugere må man nok lige ha` et par ting på plads.Jeg har ikke læst et kritisk indlæg fra sx1 i ALLE indlæg her på vwnettet, dem jeg har har læst hvor der er kritik af vwnettet fra sx1 ligger som regel i forbindelse med en situation, hvor nogen (ofte nye brugere) ikke lige helt har forstået tingenes funktion, hvilket jeg også havde svært ved i starten. Og det har da medført en del "sjov" nogen har kommenteret på folks intiligens, (med hvilken intiligens gør man det ?), der bliver kommenteret på hvor god man er til at stave/skrive her inde (for det er jo alles ret at offentlig at gøre det over for ordblinde). Og der har jeg måtte konstatere, at jeg heller ikke har stødt på at sx1 har ført en ikke sober og ordentlig tone (vwnettets regler), så ind imellem er tonen måske en SELVJUSTITS værd.

Ja og nu hvor vi er ved det, reglerne for vwnettet er rimelige nemme at forstå, men har dog ind imellem undret mig over, om der ikke bliver gjort forskel på om man er ny eller "gammel" bruger her på nettet.(her tænker på det "fest billede" af en swimmingpool fyldt med nøgne homosexuelle mænd, igang med det som man nu gør når man nu er homosexuel) det fik mange (sjove) bemærkninger med på vejen af mange her inde, men blev det slettet ? Det ved jeg ikke, men det var der længe. Her skal måske også lige være lidt SELVJUSTITS.

Hvad ønsker vwnettet sig i julegave.. ca 40 indlæg
Der er fra tid til anden dukkede ligende tråde op omkring vwnettets "gaveønsker" som er blevet flittigt kommenteret.
Man må stille sig selv det spørgsmål hvorfor? Jeg tror også på at der noget som kan blive bedre, (det kan det meste vel). Jeg ved bare ikke hvordan sådan noget gøres og af hvem, og om der overhovedet er tid til det.

Er SELVJUSTITS ikke også noget som man kan opfordre til i indlæg som omhandler knallerter ? Indlæg om Citroen 2CV ? OSV... Det er jo i reglerne - VW RELATEREDE!

P.S. Jeg staver ikke så godt.

Nu vil jeg lade min SELVJUSTITS stoppe mig.
God VWeekend.

-------------------------------------------
(permalink) Bobby Green Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Og der forsvandt så noget af tæksten.
15min senere.
Og ja nu virker det, tæksten er på plads.

-------------------------------------------
(permalink) VW-Royce Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Niels-Erik

Det jeg forsøgte at redegøre for, var at han som mange andre, var totalt ligeglad med at han havde fået løsningen da han ringede 1. gang, men at nu havde HAN fundet løsningen og det skulle jeg da lige havde at vide med det samme, for nu var han jo bedre end mig.

Det viser, at da jeg ikke ville lave den for ham, så kunne jeg ikke bruges, eftersom han jo tydeligvis ikke hørte efter.

+ at han overhovedet kunne få den latterlige ide at jeg skulle låne ham penge, køre ud og omsætte dem til benzin og forresten komme og aflevere det til ham, fordi HAN manglede det. ???

Det sørgelig var at selv om jeg TYDELIG gjorde opmærksomt på min manglende tilfredshed, så¨forventede han stadigt at jeg ville sige "javel herre" og gøre som HAN forventede, bare fordi han havde et behov som han ville have løst ???

Og han er desværre ikke den eneste der har det sådan, for der er mange mennesker der mener de selv er noget specielt og derfor skal vi springe når de siger det. Men der er INGEN der vover at tale sådan til mig face-to-face, men det er helt i orden over telefonen. ????

Jeg vil så også gøre opmærksom på jeg møder mange der faktisk høre efter 1. gang jeg siger det, det er muligt de ringer/skriver senere, men det er som regel for at få uddybet svaret, og ikke fordi de ikke hører efter.

Så her er et godt eks. på en person der finder det helt i orden at forstyrre andre, for at få at fortælle:
Du er for langsom, jeg kan selv (tisse?).
ja-ja, du sagde noget i sidste uge, men du ville ikke komme og ligge på dine knæ mens du løste mit problem, så du kedede mig faktisk.
Jeg mangler noget (toiletpapir?), bring mig det.

Her havde han afstanden (anonymiteten) at dække sig bag, og det var den eneste grund til at han kæftede op på den måde. For ellers er han rimeligt velopdragen når man møder ham, men ved at han ikke havde den direkte kontakt er det åbenbart i orden at behandle folk dårligt ??

Det er det samme jeg ser i de indlæg hvor man omtaler/tiltaler andre brugere negativt, de bliver på en eller anden måde nedgraderet til noget man bare kan tiltale/behandle som man lyster, som om man glemmer der sidder en menneske et eller andet sted som er den levende person bag profilen.

+ at hvis der allerede er svaret på spørgsmålet er din mening jo fuldstændig irrelevant, med mindre du er enig med mig, for derved tilbeder du mig en lille smule og så er det helt i orden.
Men at sige mig imod...., HVOR VOVER DU, og så i et offentligt forum ???

(Håber jeg udtrykte mig lidt tydeligere denne gang) :)

MVH Royce

-------------------------------------------
Der er ikke tid til at diskriminere, had enhver slambert der står i vejen for dig
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 14 years siden | | | |

du har jo klarsyn vw-royce :-) godt skrevet

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) VW-Royce Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Klarsyn...???

Nej, jeg er bare gammel og sur, og har for meget tid til at sidde og tænke. :)

MVH Royce

-------------------------------------------
Der er ikke tid til at diskriminere, had enhver slambert der står i vejen for dig
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 14 years siden | | | |

hæhæ det er ligesom mig....jeg er også gammel og sur (ph under 3,5)

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Mette Administrator
Skrev for 14 years siden | | | |

Bobby_green skrev:
Og der har jeg måtte konstatere, at jeg heller ikke har stødt på at sx1 har ført en ikke sober og ordentlig tone (vwnettets regler)

Nej, du har været for sent ude i denne tråd, da xs1 efter at have skrevet et ikke sobert emne, senere ikke har turdet stå ved egne ord og redigeret det. Men som du kan se hvis du læser hele tråden, så er jeg ikke den eneste der har reageret på det.

I bund og grund er det lige meget nu, da han senere end det jeg har skrevet i denne tråd, har lagt sig ud med vwnettet (i en anden tråd) og en anden admin, der ikke ville nøjes med at tage svineren fra ham, men tog konsekvensen og slettede brugeren.

End of story!

-------------------------------------------
~Mette
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Så fes den ind hos mig også-Jeg er desværre bare en bonderøv fra lolland-Og de mange ord gjorde mig lidt forvirret-he he.
Og du har ret-Rigtigt mange gange har jeg siddet og set folk få et svar, som jeg følte var helt eller delvis forkert-Men samtidig ved jeg, at hvis jeg skriver det, så er der ballade, fordi omtalte person er så gevaldig skråsikker i alt hvad han skriver om-Derfor svare jeg sjældent på spørgsmål fra begyndere herinde mere!

-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!

Reply »

You must log in to post.