Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Selvjustits eller facebook ?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

nielserik skrev:
Så fes den ind hos mig også-Jeg er desværre bare en bonderøv fra lolland-Og de mange ord gjorde mig lidt forvirret-he he.
Og du har ret-Rigtigt mange gange har jeg siddet og set folk få et svar, som jeg følte var helt eller delvis forkert-Men samtidig ved jeg, at hvis jeg skriver det, så er der ballade, fordi omtalte person er så gevaldig skråsikker i alt hvad han skriver om-Derfor svare jeg sjældent på spørgsmål fra begyndere herinde mere

jeg ved hvem du mener Erik , og jeg vil lige sige at forum betyder debat og ikke facitliste , derfor bliver der aldrig skrevet et facit , og man er velkommen til at komme med et bedre svar til debat , men jeg er blevet som dig , svarer sjældent på andet end splitbusser med mindre folk skriver noget jeg mener er forkert.
og det er der en tidligerer buggy mand der gjorde nogen gange uden at nævne navne.

wiki skriver :

wikipedia skrev:
Forum er den latinske betegnelse for et torv, en plads. Det kendteste er Forum Romanum. Forum var den romerske bys centrum, hvor man mødtes i politiske sager, for at handle, for afgøre retsager, eller bare for at høre almindelig sladder. Ordet Forum bruges ofte i overført betydning om et mødested for et eller andet. Internetforum
Der findes også efterhånden en del fora på internettet. Det er steder hvor man kan udveksle viden, diskutere eller bare snakke sammen.
vil mand ha en facitliste skal man bruge et leksikon

men jeg formoder du har noget du gerne vil ud med siden du skriver det - jeg kan
ikke lige se hvorfor , men du må jo ha en grund.
men stop nu de her personlige debatter , de tjener intet formål andet end dårlig stemning, og det har der været nok af her på det sidste. tak

om ikke andet , så for forummets skyld.
en lidt kedelig måde at holde 10 års jubilæum på............

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) niels-erik Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Tja. du har vel ret-Hvis man kaster en sten ind blandt en flok hunde-hyler kun den som bliver ramt.
Så jeg stopper også her!

-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) VW-Royce Member
Skrev for 14 years siden | | | |

nielserik skrev:
Derfor svare jeg sjældent på spørgsmål fra begyndere herinde mere

Så må du bare se at blive noget ældre, så bliver du nemlig pisse ligeglad. :)

Eller min ynglings: "HVOFFER DET ???", og så se hvilke argumenter de har for deres påstande.

Eller den kedelige: Der skal to til en samtale, men tavshed kan dræbe enhver diskution.

Men på Bornholmers opfordring, vil jeg så også afslutte min psykoanalytiske redegørelse for vwnettet og dens brugere. :)

MVH Royce

-------------------------------------------
Der er ikke tid til at diskriminere, had enhver slambert der står i vejen for dig
(permalink) Hansen-Danmark Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Godt det snart er forår så alle kan komme ud og skrue på bilerne og køre lidt.
Ikke nogle der mangler et par karburatore ? :-))
http://vwnettet.dk/topic/161942


Reply

You must log in to post.