Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Tilpasning af knæstykke til bay ude i skoven!?

Tags:
No tags yet.

(permalink) wcmekanikeren Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ja nu gik dagen så med at få det tilpasset i længden.

Nu passer det PERFEKT i længden, og de vandrette linier ved døren både oppe og nede. passer nu til UG.

Men i selve "svajet" passer det LANGT FRA. Man kan se luft hele vejen igennem.
Ved de vandrette linier er der ca. 8mm luft hvilket er ligesom originalt, men i svajet er der op mod 3cm i bunden..

Jeg kan simpelthen ikke greje hvordan jeg får det til at passe.

Nogen forslag?

Mvh

Jens
20240905

12042010068.jpg

-------------------------------------------
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
(permalink) Janwestend Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg havde også problem med at få dem til at passe ! Tro bare det skal være sådan ;-)

img_1257.jpg
img_1258.jpg
img_1264.jpg
img_1257.jpg
img_1264.jpg

(permalink) wcmekanikeren Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det ligner ikke du har helt så meget luft som på min?
Min ville en pakning ikke kunne lukke tæt op imod!?

-------------------------------------------
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
(permalink) Ekstrøm, Greve Member
Skrev for 14 years siden | | | |

http://vwnettet.dk/topic/160188

og se dig ikke tilbage...

Han bor rimelig tæt på mig, så jeg kan godt hente for dig, men kommer ikke op mod dig før onsdag

-------------------------------------------

24430551 lars(a)ekstromit.dk
(permalink) wcmekanikeren Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Der er nu lavet aftale med "larsen i mosen" så må vi se om det er noget der virker!

Tak for hjælpen Lars!

-------------------------------------------
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det er vel Klokkerholm og de passer af helved til.
Jeg havde samme problem og det tager pisse lang tid at få det til at passe. Bøje, bukke, banke og forlænge så KAN det lade sig gøre.
Jeg får kvalme af dårlige pladedele.

/John

-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) Scharling Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Så prøv at købe et side panel udvendigt i føre siden...... Så tuder man bare. og tænker. HVAD HAR JEG DOG GJORT!!! Hvorfor købte jeg dog ikke bare de dele der er lidt dyre og så passer de lidt bedre :)
Har selv kæmpet med knæstykker, som nok passede bedre på en PMV kampvogn.
Har lige skiftet bunden i en bay bus. Komplet kosede de bundplader 1100 kr........ De passede så også af helveds til.
Kan huske da de kostede 2500 kr pr side! Så passede de sku også, men det vil folk jo ikke ofre i dag. Det skal helst være godt lavet, men må ikke koste noget.....
Vi er vel selv uden om det. Tror da godt forhandlerne her på siden ville sælge noget der var meget bedre. Hvis vi så også gerne ville betale det det koster.
Har selv lige været i Hannover, og så med tårene trillende ned af kinden på Funky green panels plade dele. Der var en hvis lykke at spore i mig der :) Der kostede bundplader til en split bus 4000 kr. Og det så sku godt ud!

-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 14 years siden | | | |

I Hannover var der også bundfileter til type 1 til 248 euro stk. De var godt nok fine!

-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det undre mig bare at man skal handle udenlands for at få kvalitet.
Eller at man skal på de udenlandske sider for at bestille online og at leveringen kommer hurtigere. De danske hjemmesider er enten ikke blevet opdateret siden år 2000 eller har kun en gammel tegning af den pågældende ting.
Jeg bruger selv en del tid på at surfe rundt efter den rigtige del og er stort set holdt op med at handle her i landet for jeg gider ikke ringe og få en sludder for en slader ( hvis man overhovedet kan få kontakt til forhandleren) og så kommer der alligevel noget der enten ikke passer eller er forkert årgang - laaaang tid efter.
Jeg går på en udenlandsk side og leder efter det jeg skal bruge. Bestiller online, betaler med kort og ca. 3 dage efter ankommer det. Og selvom mange pladedele er de samme som forhandles her i landet så foretrækker jeg klart den den hurtige service og onlinebestilling efter årgang og billede.
Nå - så fik jeg lidt luft ;-)

/John

-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village

Reply

You must log in to post.