Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Strøm/sætter ud

Tags:
No tags yet.

(permalink) Thohan Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hejsa.
Jeg har en type 1 fra 1963. Den opfører sig lidt underligt. Når jeg kører i den, så lyser den røde lampe i speedometeret heletiden. Hvad betyder det?? Derudover, så lige pludselig er det som om den ikke vil kører mere. Jeg kan holde gassen, men ikke speede op. Og slipper jeg gaspedalen går den ud og vil ikke starte igen. Jeg venter lidt også starter den. Den kører og så sker det igen. Det er som om den ikke rigtig kan gasse op. Jeg har tjekket gaskablet og den gasser godt nok i motoren. Det virker mere som om det er noget andet. Jeg har strømmen mistænkt men jeg ved det ikke?? HJÆLP til en meget uerfaren.
PS det er 6 Volt.

(permalink) gizmo Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Den lader ikke som den skal. Tjek dit batteri, laderelæ eller måske er det dine kul i din dynamo der er slidt op.

-------------------------------------------
Type 1, jan. 1960... (Amager)- marcuswake@hotmail.com (Bygningskonstruktør)
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |

røde lamper betyder først og fremmest STOP , og løs problemet inden du fortsætter, og ikke fortsæt og se om det sker igen, det er kun kvinder der tror den slags...

formoder din kørelærer sprang det kapitel over dengang ;0)

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Går i stå/startproblemet er karburatoris, når temperaturen ligger her omkring frysepunktet. Det går væk ved minus 10 grader/tør luft.
Sørg for at forvarmesystemet til karburatoren (papslange) er i orden og spjældet i luftfiltret virker. Brug karburatorsprit.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.