Hej Henrik.
Dæmperne hjælper ikke på det problem for såvidt. Du har til dels ret i at bagendens krængning har noget at gøre med forhjulets tendens til at gå i skærmen. Men du skal have styr på forendens vandring først. DVS.
Har du den "rigtige forspænding på forfjedrene?
Har du frontvægt i ? hvis ja, hvor meget?
Dernæst skal du så til at vurdere hvor kraftig din stabilisator skal være foran. Da det for en stor dels vedkommende er den der bestemmer karossens/bilens krængning.
DEREFTER kan du begynde at overveje om du skal have noget monteret bagpå. Men mit bud er, at de alm 3/4 tommere og måske endda osse en 16 mm er for meget idet den ikke vejer ret meget på forakslen. det der sker er, at karossen ikke "arbejder". DVS den lægger mindre vægt på forhjulene. Så får du mere tendens til at den vil enten skride over forhjulene og/eller at den vil overstyre når den får bid.
En del af disse negative tendenser kan dog delvis afhjælpes med kreativ sporing.
Men som nævnt, du skal have HELT styr på forenden før du begiver dig ud i at stive bagenden af.
Ring evt til mig. Så kan vi tage det punkt for punkt og finde ud af hvor du skal sætte ind først.
T