du er ikke glemt :-) jeg venter bare på at ham jeg deler værksted kommer forbi igen....han er en doven banan (tag den lars)
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
du er ikke glemt :-) jeg venter bare på at ham jeg deler værksted kommer forbi igen....han er en doven banan (tag den lars)
Lidt doven er man vel altid.. men har en lille smule travlt med at "måneskinne" . Du ved jo hvad der er budt på.
Ringer lige til dig imorgen
dumpet syn :-)
3 små rusthuller, 4% skævbremsning og batteriet gav op på vejen til syn så den kunne dårligt starte da jeg skulle køre ind i hallen og ikke mindst hele 3 anmærkninger på fælge/dækvalg :-) Brede sprintstars er bare ikke sagen i synshallen tilsyneladende....hæhæ men det er heldigvis småting :-)
Alligevel tillykke,når man ser billederne fra da du fik den er det sq meget godt gået,hvorfor lovede du ikke synsmanden de fælge ADRIG mere kom på var du sluppet for og komme til omstilling*B*
West
fordi han var en taber :-) han forsøgte også at fælde den på at lygterne sad under 50cm og det hjalp så ikke at jeg kendte detailforskrifterne bedre end ham, så vi var alt i alt ikke specielt gode venner lige der da jeg korrigerede ham på hans manglende viden og fik ret.....men jeg strålede som solen og godtede mig i lyset af den omgang selvom den var dyr :-)
Men jeg kan godt se at jeg bliver nødt til at have detailforskrifterne med hvr gang jeg skal til syn fremover. Privatiseringen af synsvirksomhederne har gjort kvaliteten og vidensniveauet væsentligt dårligere blandt synsfolkene. F.eks 50cm reglene som ikke gælder på biler før 01.01.71 anede han intet om og det er jo utænkeligt at jeg som den eneste i holbæk og opland kører i en bil ældre end det
nå men nu er den nysynet uden anmærkninger. Bilen blev hævet så jeg slap for al balladen med synshallen, og jeg havde sgu egentlig også glemt hvor godt en standard vw i normal højde kører....det er jo en fryd :-)
hey hendrixxx, det der esbjerg maskinemalje, hvor køber man det henne? har fundet det hos lemvig-müller men de sælger ikke til private længere.. og ved du hvilke farver det fåes i udover sort??=)
super flot vogn forresten..=)
Prøv hos den lokale landbrugsmaskine forhandler, Mertz i Fakse f.eks.
You must log in to post.