Super!
1977 Bay Bus
Super!
Hej så er Sunshine-bussen også tilmeldt med 2 personer. Glæder os & håber på godt vejr.
hej morten
så er der meldt en 62 bus til træffet
hilsen rene´
p.s
nu er campingfar ikke ligesom ham til club fyn træffet :-)
Hej!
Det lyder godt at I vil komme.
Kaj/campingfar er meget flink og meget rolig. Han har aldrig sagt noget andet end det finder vi ud af :-), meget flinke mennesker(de er selv lidt vilde med bus)
Morten
Så er der opdate!!
15 busser har meldt sig til bustræf!
Så bare kom!!!
Morten
hej morten. vi kommer med 2 busser fra kjellerup som vi plejer !!.mvh kurt sejer og poul sejer .ps husk at bestille solskin.
Hej Morten, så er jeg meldt til fra fredag til søndag. 1 stk. 65'er pick-up ;-)
/Svendsen
Hej Sejer, der er altid bestilt godt vejr, men de senere år er ordrenen ikke som bestilt, men håber det bedste!
Lars: Glæder mig meget til at se dig og din vogn :-)
Så er der ikke længe til det sker!!!
Morten
hejsa.. hva gør man når man nu er intresseret i det her vw træf. men vi kan ikke få vores gamle bus med da den er delvis skildt af og vi er 4 mand med 2 biler og en campingvogn ? :)..
I bestiller en plads på campingpladsen og kommer hen/om til vores plads og snakker, sparker dæk og meget mere. I kan ikke få overnatningerne til træfpris, da der ikke er luftkølet bus med. Evt sig at I vil ligge tæt på os, så I ikke skal gå til den anden af pladsen.
Ellers ring :-)
Mvh Morten
jamen det gør vi så da :).. ville ellers skide gerne have haft vores crewcab med. men desværre :(
HEY HEY!!
Så er der 14 dage til årets bustræf!
Så overvej det en ekstra gang om I ikke skulle med :-)
Morten
Ville gerne have været med, men desværre kommer vores bus først hjem fra KnK ca i midten af juni. Så det må blive til næste år!
Men man kan da ik´ helt udelukke at man lige smuttede en tur forbi og kiggede lidt på andre fine busser og for at samle inspiration.
Mona og Thomas
Så blev det besluttet, vi kommer også i år, Ronnie og Villads(8 år)
og det bliver i den her, da westy's lokomotiv får den store tur.
DR 72.706 23.1.1965 split blå/hvid, Ronnie, Kbh
R.
Mona og Thomas: I er meget velkomne til at komme og ose og se på busser :-)
Ronnie: Det lyder godt, tager du andre med ??
Howdy
kommer i 73'er Bay inkl. 2 unger som sidste år, regner med at dukke op fredag, ungerne klagede over at det gik for stærkt det sidste træf....
ja men vi kommer selvfølgelig også i 75 bay som alle de andre år...regner med at det blir fredag....
Bonnie og Claus
Jeg vil da prøve at lokke de københavnske busejere jeg kender.
Men intet er sikkert.
Bugrun trækker jo voldsomt i folk..
Men Villads og jeg planlægger at smutte derover fredag eftermiddag.
Kan være vi kan lave en lille 'convoy' ??
R.
jeg er osse klar til bustræf #4
jeg kommer i kummefryseren igen kommer nok fredag
vi ses til en hyggelig weekend...
Det lyder godt og de fleste kommer om fredag eftermiddag/aften.
Ja der er nogen der snakker om det der træf i skoven på mantrop, men tror ikke der glider mange busser derop. c")
Morten
så er der kun en uge til bustræf Nr.4 jeg glæder mig til og møde andre busfolk igen.
jeg er klar med 2 biler pt.
skala 1:1 earlybay dybforst samt
skala 1:10 rc splitbus
vi ska vel ha et modelbus race igen i år...
Ja det kunne være sjovt Peder, men finn kommer ikke og Ib er tvivlsom lidt endnu. Men andre er da meget velkomne til at tage deres med! Det er jo en sjov aktivitet!!
Men jeg vil da også gerne have en... men så bare give mig en så jeg kan køre med ;-)
De siger rimeligt godt vejr til næste weekend!! Så kom til en hyggelig weekend!!!
SES
Hej Morten.
Det med vejret lyder godt,så kommer fradag eftermidag/aften,
tager kun min datter på 13år med.
Hilsen Claus Bendix.
Så ses vi bare der Claus. Ja langt de fleste kommer der om fredagen, husk vi giver kaffen :-)
Morten