Der er fejl i modelåret - det må være en 71-model, evt. produceret i 70. Ikke en 1973 som der står i annoncen.
De har godt nok mange spændende biler i den biks der.
den bay er et sminket lig har set den live
Thomas 356; Har du også set "safari" split bussen og pick uppen live ? Hvordan så de ud i så fald ?
Safaribussen ser fin ud, uden jeg har gået den efter i sømmene, men har set den irl. Den er måske bare lige dyr nok..
Der var en highroof split i Frederecia sidste efterår til 90000, den ville jeg hellere ha haft, hvis jeg skulle ha sådan en tingest
Ja den er godt nok i den dyre ende.
Var det ikke ham der blev afsløret i Kontant på Dr1 som en STORSVINDLER ???
Nej, det er et helt andet firma, der ikke har noget med CC Cars i Ans at gøre
man er da skudt i roen hvis man køber biler der de der vw er da mega syg pris der da splitter og bayer her inde der er i bedre stand han må da have tabt sine løj da han pris satte den rød hvide split til 200.000 den er jo ikk perfekt selv ikke engang på billederne
@Erik:Pickuppen fik jeg tilbudt 1 1/2 år siden i bytte lige over med min Westfalia bay af den daværende ejer. Bussen var sæt til salg herinde pt, mener først til 125.000 og så kom prisen ned til 90.000kr efter en uge.
Jeg var lidt lun på splitbus på det tidspunkt, men sprang fra denne byttehandel da det kom til stykket. Jeg havde også mistanke at den pickup var et sminket lig. Masser af spartel og farve, den ser pænt ud fra afstand, men kommer man tætter på kan man se at lakken er revnet og spartlen har løsnet sig forskellige steder, f. eks. på sidefjældene. Den er gennemrustet 2-3 steder under forruderne (?), men mere rust af betydning kunne jeg ikke finde ved hurtig gennemgang . Kabinen er malet med pinsel eller rulle mener jeg, det så lidt kikset ud.
Tresorrummet har en del overfladrust. Skildevæggen mod tanken mangler. Der lå en plade i bunden af tresorrummet og en del irrelevante ting blev opbevaret inderst inde i tresorfaget. Det så ud som om de skulle camouflere den grimme kælder;-).
Det hele lignede noget, som folk herinde fra vil kalde for en "museumsrestaurering".
Det var så før finanskrisen. Og ca 2 uger efter mit bekendtskab med pickuppen blev den købt af ovennævnte bilhandler og sæt til salg til den nuværende pris... Hilsen Maik
tak for info Maik
Gud hvor det dog ærgrer mig at vores folkevogne bliver pumpet op i pris af ikke-entusiaster..
Ham her har dem jo kun fordi han har hørt at der er penge i dem..
Jeg bliver trist, og længes efter gamle dage hvor man havde folkevogn på trods af at ingen andre synes de var cool, og der var lidt hippiestempel over dem, og nogen lavede californialook og det var der INGEN der fattede noget af.."skal du ikke have kofangere på?.."
Nu har de jo samme status som andre "classic Cars", og det finder jeg inderligt forkert!!
Jamen Rune, de ER jo "classic cars".
Jeg synes heller ikke de passer i de pris klasser, men det er vel udbud og efterspørgsel.
Som du siger..... i gamle dage ;-)
Thomas og Rune..
SKAL I devaluere min pensionsopsparing?
G.
Kom til "STORE SKURKEDAG".
Køb min bay. pris 475.000 uden fælge 474.999 Så er der også orginalt soltag :)
Kig under min profil, for at se den classiske spand.
Til Thomas og Rune.
Classic car = en bil der er mellem 25 og 35 år gammel
Veteranbil = en bil der er over 35 år gammel, i Tyskland er grænsen kun 30 år for at være oldtimer. :-)
Scharling ; Der står ikke nogen om møntfod. Jeg har både gode gammeldaws Dracmer og Italienske Lire liggende. Hvad foretrækker du ?
Sorry Gus ;-)
ja der er sgu noget helt galt med folks prissætning....gad vide om der nogenside bliver solgt en vw til fantasipriser, for en ting er jo hvad folk sætter dem til salg for og en anden er hvad de faktisk bliver solgt til- mit bud er de fleste giver afslag mellem 20-30% eller aldrig får solgt
tja men den blå bobbel ser da flot ud til pengene umidelbart
kontra så mange her inde fra bare min mening
You must log in to post.