Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Køb i USA - full service-koncept

Tags:
No tags yet.

(permalink) Farmer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ok. Det ka så være ;-)
Men noget helt andet er, at det sæt der garanteret er Empi´s kopi af CB´s bremsesæt. Jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre/se om kvaliteten svarer til prisen, eller om det er på samme niveau som CB/CSP. For generelt er jeg GODT NOK ikke imponeret af Empi´s egne dele. Men skal man "bare tøffe lidt rundt inde i Århus og se fræk ud" ;-) skal det jo nok holde et stykke tid.
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) TeddyC Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Ja det var pga. det forkerte link, så passer prisen.

Hvis fragten u USA var 8 dollar så kommer de til at koste kr. 2.626.86 alt inclusiv i dk.

Der der er noget at hente er fragt, hvis firmaer i USA skal sende til DK er de som regel mega dyrt.

TeddyC

-------------------------------------------
MTBmarselis
(permalink) Fastoldvw Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hey, er det her måden at gøre det på hvis jeg skal have noget hjem fra the States?

Ca 20 kg, 40x40x40?

Rune

-------------------------------------------
(permalink) gt2 Member
Skrev for 13 years siden | | | |

hej med jer?????jeg har bare læst hele tråden lidt hurtigt....men skal man spare flest penge på import fra usa skal tingene sendes til et ikke EU land..jeg har nogen venner som har købt SNAP-ON værktøj der ovre fra og fået det sendt til norge....pris leveret i norge 52000dk samt en køre tur til DK.....pris for de samme ting hvis de skulle købes af forhandler i DK ca...145000

gt2


Reply

You must log in to post.