Hej Knægte.Hade tænkt mig at køre igen i år, hvornår køre i ?
Jeg køre via Rødbyhavn..
Troels.
Hej Knægte.Hade tænkt mig at køre igen i år, hvornår køre i ?
Jeg køre via Rødbyhavn..
Troels.
Køre onsdag kl 1800, har booket på spa d or camping..tager nok et lille hvil på vejen... hvem kommer.
Øhhhh, skal man melde sin ankomst dernede inden tiden?? Jeg troede bare man skulle komme!!
Du skal også barekomme, det er fordi jeg har konen og ungerne med, og skal bo på en campingplads 10 minutter fra banen..
Hvis der er tid kører jeg også afsted....
u være så fedt at opleve sådan en tur men tør ikk regne med bob endnu før jeg selv har været motoren igennem syntes for mange klamhugger har rodet ved den . eller det har vist sig at altverdens er kommet pga den aldrig har været "brugt" hos de tidligere ejere.
men måske jeg når og få den klar , men tvivler motoren er aligevel ude nu pga blæseren åd en tshirt størrelse L da jeg ikke lige hade fået den med ud efter jeg hade tørt motoren fin ren og tjækket olie
Newbie fejl tror jeg på
Er der nogen af de rutinerede som har et godt tip til hvor man skal bygge sin camp?? Er der nogle af de forskellige camps som er forbeholdt unge, familie osv.
Vi er to gutter på roadtrip, så vi vil gerne ind der hvor vi ikke generer med larm, og er blandt ligestillede :-)
Jeg kommer også, kører torsdag eftermiddag eller fredag morgen :o) Så kommer Squareback´en hjem på autobahnen (et kort smut) efter 43 år i udlandet. Glæder mig til at se hvordan det bliver at køre ca 1800 km i den. Ses dernede ;-) eller måske på vejen derned :-)
Ja det ser godt nok ud til at temperaturene får et kæmpe dyk, og regnen vælter ned :-(
øv øv
Nå nå lad os nu se, i morges lovede i også lortevej her i Dk i weekenden, men i vejrudsigten her kl 1115 trækker de i land igen, og lover faktisk rigtig pænt vejr :o) Jeg tager ihvertfald afsted :o)
God tur til jer allesammen !
Tak Erik :o) Det håber jeg vi får (uden ALT for meget regn helst)
Se her er vejrudsigten for Dk som den ser ud her kl 1115, det var ikke hvad de lovede i morges. Nå den gik ikke med det billede (er det fordi at det er i png format ?)
ja Lars det skal være jpeg / Jpg
Ja, vi må håbe at de får fjernet nogle af de mørke skyer fra oversigten, for det ligener sku noget der giver meget vand.
Vi sadler også op, og så tager vi den derfra.
Ps. Hvis i ser en grå gammel svend holde træt i vejkanten, så dyt lige to gange og tænk på at jeg får noget for pengene hos Falck.
Hjemme igen efter super tur. Vejret var godt, lidt regn fredag aften og lørdag morgen (meget lidt) ellers super vejr med masser af solskin. Bilen spandt som en mis hele vejen :o) Masser af fede biler (billeder kommer) og alt det der hører til et godt træf, undtagen toilet forhold, de kunne godt have været meget bedre. Nå hva´ pokker. Tak til Søren og Bente for hyggeligt sammenvær, og for plads til teltet. SÅ er der lidt billeder.
You must log in to post.