Der har været en hel del henvendelser på denne. Jeg skal nok komme igennem dem. Tager en af gangen og der bliver selvføligt meldt op hvis den bliver solgt.
Der har været en hel del henvendelser på denne. Jeg skal nok komme igennem dem. Tager en af gangen og der bliver selvføligt meldt op hvis den bliver solgt.
S
Hvor meget vil du tro det koster at få den synet?
Erik, jeg har sendt en mail til din signatur + .dk, er det rigtigt?
Hinze
SOLGT
Sådan Erik du kan det der ;-)
Ahhh det nu så meget sagt ;-)
Hvad, ? er auktionen slut. før tid. d 17/5 kl 20. højest bud over 10000kr ?????
Jep den er slut.
Man kan jo diskutere hvor fair det er. Men når der ikke er nogen der går ind og byder, så tillader jeg at lade et godt bud jeg har fået uden for VW nettet lade overrule auktionen. Mig bekendt har du fek.s ikke budt på bilen. jeg har kun fået et enkelt reelt bud og det var i dag samtidig med et andet. Dette andet bud har jeg accepteret og længere er den ikke.
Bilen har været til salg i en evighed og ingen har budt ind seriøst på den. End of story.
vil byde. men helst lige inden uløb af auktionen. vil også havdet køb da den var tilsalg. for 20000kr. men den blev jo reseveret til tirsdag og næste tirsdag. også var der folk der stod i kø. så trode den var solgt der. indtil du lavet det om til auktion. men ærgeligt. for mig. ;o(
You must log in to post.