Det med de korte ben holder altså ikke vand sorry.
Jeg har haft een med særdeles korte ben der har kørt min Notcback ved et par lejligheder uden nogen som helst form for problemer.
Det med de korte ben holder altså ikke vand sorry.
Jeg har haft een med særdeles korte ben der har kørt min Notcback ved et par lejligheder uden nogen som helst form for problemer.
Han får da ikke problemer med at stige ind i bilen med de korte ben, det er jo DK's laveste Notch.
Så kan DK's korteste ben, og DK's laveste bil køre rundt og turnére rundt i landet ;))
Jeg er jo som mange af jer ved en lille en på 156.....+ ½ :)cm.
Jeg kunne kun nå pedalerne orn'ligt ved at have en pude i ryggen. Joo de der vw-er er bygget til store mennesker tror jeg.
Men Altså en god fast pude i ryggen, eller hvis man kan finde ud af det flytte sædeskinnerne fremad så kan små mennesker også køre Notchback
Det forstår jeg ikke. Så er jeg jo kun 40cm højere end dig og skal ha sædet helt tilbage hæ hæ
Hvad er det du vil have at jeg skal forklare for dig Lars ?? :)
Hopsan glemte lige detaljen med puden...ups
Nå kom så folkens, kan ikke komme videre med mit nye projekt før denne her er væk!
Skal det virkelig være så svært at sælge bil i disse tider!?
jeg er stadig på hvis du får det sæde frem.
Steenfeldt. du aner jo intet om hvordan og hvorledes ved at jeg ikk kunne nå de pedaler færdig slut så ta da og luk istedet for at svine mig til.det er den eneste af de gamle vw jeg har kørt hvor jeg habvde dette problem. og er 173. så nej er heller ikk dværg
Selvfølgelig kan det sæde komme længere frem, du så jo hvor langt passageresædet var fremme - og selvfølgelig kan førersæde komme lige så langt frem. Men giver den en gang WD40 i weekenden så kan du jo bare komme og hente den, hvis du er seriøs!
ha ha, det her er sgu god spas, men trudslev for fan! op med humøret. det GAZ! og se så og få det sæde frem over god damn it! ;)
Kom evt. med bud på mail!
- evt. bytte med en pre 63´ bobbel eller noget type 4 motorværk kunne også have interesse!
Tjah. Det skader jo ikke at spørge. Ikke pre 63, men sjov bil med semiautomatic, nyrenoveret 1500 motor, cb performance 2" smallet forbro med dropspindler, sprintstars, ventilerede skiver foran og større cylindre bag m. 4*130 og 5*130 mønster hele vejen rundt.
Hej Ekstrøm, det skal helst være en bobbel fra før 63´. Men tak for budet.
du kan få min 2.4 motor /longblok incl alt dog minus carbs
Er det så med oprejst køl og udstødning?
den er som longblok nu men der følger blik med til org type4 vandret liggende,,, men der er mulighed for at monterer type 1 look nu inden den bliver bygget som type 4... men der følger ingen ting med til type 1 look
Okay så er jeg ikke interesseret i en byttehandel.
Det kræver jo også at blokken skal flækkes igen for at fræse ud til oprejst køl.
blokken skal ikke laves før man monterer csp kit på
**Solgt og afhentet**
hej lange har fulgt lidt med i din handel og set bilen da jeg var inde og se din 912 porsche......fik du sædet frem og svigermor i bytte eller kom der en seriøs mand/kvinde??????????
mvh.gt2
Nu ser jeg ikke nogen grund til at bruge mere tid på den sag.
Bilen er ikke helt afhentet endnu, da den venstre bagtromle blev lidt for varm på vej hjem. Så det skal lige skilles ad og smøres godt og grundigt - og så bliver den hentet imorgen aften efter det er justeret ind.
Porsche 912'eren er desværre ikke min, selvom den står næstøverst på ønskeseddelen...
You must log in to post.