Øhh, står bilen uden motor og interiør ? - Så kan du ikke regne med det.
T
nej den er lavet helt færdig. Dog med tom tank.
bagpå kan du sænke uden noget foran kommer du justerbar forbro som er smallet 2" på og droped spindler
Nivolo din ånd. LÆS hvad der for en bil.
Men kim du har gjort et eller andet helt galt hvis den står sådan med al vægt i.
Har du haft det hele skilt ad, og så samlet efter gehør ? Eller låser dine dæmpere ?
aha lyt ik til det jeg skrev:)
kan godt være det er et totalt tåbeligt spørgsmål, men hvor store er dine fælge og dæk?
Hej
Man kan få justerbare fjederben. De må kunne give lidt foran. De kan f.eks fåes hos vw Bug service.
Men jeg synes godt nok også at det ser ud somom der er noget helt galt. Jeg har en standard 1303 fra 74, og den ser mere sænket ud end din.
Er det ikke nogle meget små hjul du har sat på?
Hmmmm. For lav profil på dækkene og evt. som Michael skriver for små fælge.
Vi har standard krom fælge på vores 1303'er med standard dæk. Sænkningsfjedre i front og skruet ned bagtil så den står lig med fronten. Og der er det da tæt på at mønsteret på bag-dækkene forsvinder op i bagskærmene.
Bilen har været total adskilt. hvordan sænker an den bagtil? Det er 5,5x15" med 195/50/15 dæk.
Hej Kim...
Jeg kender din frustration! En std 1303 er jo så høj at man får brug for ilt når man kører i den!
Har selv en 1302, hvor jeg startede med at købe 80mm sænkningsfjedre (kører på 195/50-15 dæk)
Det var langt fra nok til mig, så 2 1/2 ring blev skåret af fjedrene! Så var den ved at være dernede af, men kunne ikke synes pga løse fjedre. Og den var total Uudholdelig at køre i!
Jeg søgte selv i meget lang tid, men kom i snak med en sælger fra Kerscher til Essen motor show! De kunne levere varen!
Gevind fjederben MED 2 FJEDER SYSTEM! Og de er TÜV godkendte!
De koster lidt, men er VIRKELIG pengene værd. Det kan give en meget lav bil, som alligevel har affjedring!
Det er det bedste jeg kan anbefale dig!
http://www.kerscher-tuning.de/kaefer/index.php?gruppe1=Fahrwerksteile&gruppe2=Gewindefahrwerke
De er godt nok dyre..
I know.... Meeen du bliver SÅ glad for det!
Det er jo også helt nye fjederben med dæmpere + justerbare dæmpere til bagenden!
Det er det bedste jeg har gjort ved min!
I bagenden skal du hav løsnet de 3 bolte henne ved hjullejehuset, og de 4 bolte til torsionsfjeder afdækningen!
Så vipper du forsigtigt bærearmen ud og flytter den een eller 2 stråler op på torsionsfjederen! Monteres i omvendt rækkefølge!
Men vær forsigtig med bærearmen, den sidder højst sandsynligt i spænd i bundstoppet!
Og kan give et gevaldigt rap over en hånd, eller det der er værre!
Chr.Smc. Jeg vil næsten vædde på at du "glemte" at korte fjederbenet 35 mm op og sætte en kortere dæmper i, da du satte 80 mm. fjedre på. Så virkerd nemli´æt. Gør man det er en 80 mm sænkning noget i retning af hvad du har nu. Men gevindundervogn ER bedre, bla. fordi det giver lidt flere justeringsmuligheder.
T
Jep Farmer du har ret!
Men jeg nappede så også 2 1/2 ring af de 80mm fjedre, så ville blive noget lort anyway!
Men det kommer jo også an på hvor langt man vil ned!
Og hvor penippen man er med kørekomforten!
C....
hvor kan jeg købe 80 mm fjedre?
You must log in to post.