Har skiftet min karburator ud, men har opdaget at der står "DBP" på den gamle, det står der ikke på den "nye"
Hvad betyder det?
Motoren er en 1600AS måske fra en bus.
Det er en Pict 34-3
Vh Michael
Har skiftet min karburator ud, men har opdaget at der står "DBP" på den gamle, det står der ikke på den "nye"
Hvad betyder det?
Motoren er en 1600AS måske fra en bus.
Det er en Pict 34-3
Vh Michael
Kører bilen ?
ich ging immer davon aus "DBP" steht für "Deutsches Bundes-Patent".
R.
Frank ,,Ja, men ikke godt, er ved at fejlfinde lidt..
ha ha, dbp,, det vidste jeg ikke, nå har så en de ikke har søgt patent på, den kopierer jeg og bliver rig :-
Tak for svar
Michael
Så "kører" den jo ikke. Hvorfor har du skiftet den. Det er da yderst sjældent at en karburator, som sådan, fejler noget. Hvis man blot sætter en anden på, så får man måske en anden mands problem.
"Jamen jeg har set den efter og grundindstillet den" Ja men det kunne du da bare have gjort på den gamle så ?
Begyndte at køre dårligt, havde en karburator som jeg havde renset så den var tip top,
den der sad var sort af møg og så også underlig brændt ud ved spjældet, så derfor den anden på..
så har jeg prøvet at indstille den "nye" men det der med bare at skrue et par omgange ud og så kører den, ved jeg ikke om jeg tror på, den skal vel CO testes før man ved om den står rigtigt?
Det jo noget fis. Uanset om så du køber en ny karburator, kommer du da til at indstille den.
Er det overhovedet en karburatorfejl du har ?
Ja Ja Frank, det ved jeg godt, har bare grov instillet den, og nej det er sikkert ikke det der er galt, men prøver mig stille og roligt frem, jeg er ikke prof.
Den starter fint og står fint i tomgang, når den kommer op i rpm/fart er det som om den "2takter"
Er det originalt luftfilter? Har du prøvet med karburatorsprit?
Har du tjekket tænding?
Ikke originalt filter, nye platiner/stillet tænding, karburatorsprit i.
roder med vacum nu, da den gamle var defekt.
Har købt NGK tændrør og vil måle kompression i cylindre i aften
You must log in to post.