Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Justering af dobbelt Weber

(permalink) Dyrmann Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg har lidt problemer med at justere mine DCNF'er.

Der er tomgangsskruen, hva har jeg ellers af justerings muligheder ?
Med synkrotesteren i, trækker den lige omkring 2 kg/h på alle 4 indsug. Er dette nok?
Cylinder 3-4 bliver væsentligt varmere end 1-2 ? hvorfor ?

Jeg har afmonteret speedertrækket.

-------------------------------------------
Kristian D Larsen - kd-larsen@hotmail.com - 51604237
Nørresundby - Nordjylland
Peter Lindner Bugg
(permalink) Dyrmann Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Tilføjelse, den skyder lidt i udstødningen. Tomgangsskruerne er skruet 6 hele omgange ud og tændingen er sat til 9 grader. Platinerne er sat med o.4 i mellemrum. benzin dyserne er 125 og venturierne er 29.

Ved godt at så burde dyserne være 116, men kan det være skyld i at den skyder ? Fordi den får for meget benzin ?

-------------------------------------------
Kristian D Larsen - kd-larsen@hotmail.com - 51604237
Nørresundby - Nordjylland
Peter Lindner Bugg

Reply

You must log in to post.