Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Justering af dobbelt Weber

(permalink) Dyrmann Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Jeg har lidt problemer med at justere mine DCNF'er.

Der er tomgangsskruen, hva har jeg ellers af justerings muligheder ?
Med synkrotesteren i, trækker den lige omkring 2 kg/h på alle 4 indsug. Er dette nok?
Cylinder 3-4 bliver væsentligt varmere end 1-2 ? hvorfor ?

Jeg har afmonteret speedertrækket.

-------------------------------------------
Kristian D Larsen - kd-larsen@hotmail.com - 51604237
Nørresundby - Nordjylland
Peter Lindner Bugg
(permalink) Dyrmann Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Tilføjelse, den skyder lidt i udstødningen. Tomgangsskruerne er skruet 6 hele omgange ud og tændingen er sat til 9 grader. Platinerne er sat med o.4 i mellemrum. benzin dyserne er 125 og venturierne er 29.

Ved godt at så burde dyserne være 116, men kan det være skyld i at den skyder ? Fordi den får for meget benzin ?

-------------------------------------------
Kristian D Larsen - kd-larsen@hotmail.com - 51604237
Nørresundby - Nordjylland
Peter Lindner Bugg

Reply

You must log in to post.