Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  dysestørrelser weber idf

Tags:
No tags yet.

(permalink) flash Member
Skrev for 13 years siden | | | |

HJÆLP
Jeg har monteret et par weber 36mm idf, men kan ikke rigtig få det til at spille. for at få dem i sync skal den ene skrues meget op i tomgang. jeg har skiftet emulsion tubes til f11, men alle dyser er dem der var der (gl. alfa karb). motoren er en 1600 m. 041 topstykker og 009 fordeler, ellers standard.

-------------------------------------------
mobil 40625231
email jensk@jubiimail.dk
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hvis dine dyser er rene, tomme for snavs, er det ikke et dyseproblem.
Dine emulsionrør kommer først i funktion omkring 100 km/t. Så det er ikke problemet, hvis dit problem er tomgang.
Hvad med resten af motoren, kompressionsprøve, brændte ventiler osv. Hvad med tænding ?

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.