vw57er: så begynder det at lyde rigtigt :-) Kan du ikke sende mig lidt flere billeder på min mail: reefwater@gmail.com
Tlf. 42415262
Bor i Nordsjælland - Gilleleje
vw57er: så begynder det at lyde rigtigt :-) Kan du ikke sende mig lidt flere billeder på min mail: reefwater@gmail.com
mail til dig
:-)
Øh Casper, jeg skal lige forstå dette korrekt. Jeg går og er igang med at arrangere kørsel til Sjælland - sådan som vi har aftalt via mail - og du søger stadigvæk bytte med anden bil? Hmmm. Ikke specielt genialt i mine øjne.
Jeg har brug for at få info om vi handler eller ej. Jeg skal da ikke reservere trailer + leje bil, hvis du handler til anden side..
Du har ret, men jeg er blevet brændt af en gang før - er nød til at ha noget backup...
Vi har stadig en aftale - du skal blot ringe eller skrive til mig så snart du ved mere...
Ahh ok. Så er jeg mere rolig. Var lidt nervøs for om jeg blev brændt af her :) Jeg mailer dig lige mere info.
Ja så brændte han mig skisme af alligevel.... Så må vi se om jeg kan få depositum tilbage for leje af trailer og bil... Hmmmmm, det er godt nok en ommer, Casper.
Jamen det skal være et fair bytte og din bobbel er ikke helt af samme værdi, desværre...
Hvilket jo også var derfor jeg skulle betale turen derover - ca 1500-2000kr. Men fair nok. Jeg tror helt ærlig du for svært ved at sælge din Ford. Men fair nok. Det er din beslutning. Nu må vi jo bare se om jeg kan få mit depositum tilbage igen.
Tror bestemt ikke den bliver svær at sælge - jeg vil helst bytte og det er vigtigt for mig at få det rigtige i bytte...
hej. michael bechmann jeg har en fort tanus p7 20m xl 2,3 V6 hvis det er der er plader på. hvis det er kan jeg sende nogle billeder??
Det må du da gerne gøre. Sådan en 20m'er er da også en dejlig bil. :) Mbechmann@gmail.com
har du fået mail Mbechmann?? :)
Yeps. Jeg har også sendt dig en mail retur.
You must log in to post.