Hjullejer 1302 100kr
Hvis du kan putte det i en prøvekuvert og sende det er jeg køber. Selvfølgelig betaler jeg portoen.
VW 1302 '72 spet(a)post.tele.dk
Med VWenlig Hilsen
Steen
Hjullejer 1302 100kr
Hvis du kan putte det i en prøvekuvert og sende det er jeg køber. Selvfølgelig betaler jeg portoen.
Det gør jeg. Jeg skriver her i tråden når jeg har været i garagen for at hente det.
Det er i orden.
jeg vil godt bøbe Weber på billede 1,2,3 hvis den virker som den skal
hvad årgang er de døre til ?
Hej Steen. Så har jeg hentet hjullejer. Send en SMS til 26 74 31 94 med adresse - så kvitterer jeg med et kontonummer :-)
Jeg tjekker lige weber. Den skulle meget gerne spille.
Døre vender jeg lige tilbage med...
Mange ting har jeg stadig. Så er der nye priser noget af det.
Jeg tilføjer løbende lidt mere til salg.
Anhængertræk fra 1300 uden typeplade NYPRIS 150kr (Billede 24)
det snupper jeg gerne - kan selv hente
Super. Du siger bare til.
Er blæsehuset med eller uden doghouse?
Nu må jeg vist også hellere tage mig sammen til at få hentet det speedertræk jeg købte af dig for 100 år siden :-)
Ekstrøm! JA:-) Det er med hundehus...
hey matthias har du stadig det blæsehus på billede 45 malet sølvgrå??
så er jeg køber..
Ja, det har jeg...
super så skal den bare til nordjylland. kan den sendes eller skal vi have fundet ud af noget fragt
Den 1600 mexico motor hvor langt har den kørt og hvorfor er den blevet skildt ad?
jeg er ogsa int. i motor vil gerne vide hvor meget der er med
mvh jens
Hammer. Jeg sender den bare. Send en SMS med adresse. Så sender jeg et kontonr.
Motoren har kørt under 5000km den er ikke bygget af mig. Har været rippet for de stumper der mangler på billedet i et ca. et år. Det er brugt til et andet projekt.
Mexico Motorblok er nu reserveret.
kan du ikke fortælle lidt mere om den motor selvom den er reserveret. Hvorfor har man/du adskildt en velkørende motor.... send mig en sms eller mail hvis reservationen ophører...så vil jeg gerne komme forbi og se den :-)
mela/a/regionsjaelland.dk eller 60128635
Den har siddet i min 1303'er. Blev pillet ud til fordel for et 1914 projekt i 1303'eren som endnu ikke er færdigt. Efterfølgende er skilt fordi jeg skulle bruge alle dele til en 1914 motor til min bus.
Jeg skal nok give besked.
kan jeg bede om en adresse på 60350036 til afhentning af træk? :-)
1600 mexico motor solgt
hej er afgangs rør solgt
Har du stadig den dynamo til 200kr. Hvor mange amp er den på.
You must log in to post.