Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Købes: Tunet type 1 ragtop

Tags:
No tags yet.

(permalink) Rasser Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Hvad var du skuffet over ved den?

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Lars Berg Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Til GT2:
Hvis du skal have en anden bil til alle de fine dele du købte af mig, så prøv at ring til Jakob Spring, mobil 60 22 60 24. Det er ham, jeg har værksted sammen med. Han har en fin, fin bil til salg

-------------------------------------------
Mobil: 60 15 07 77
Mail: lcj@cowi.dk
(permalink) gt2 Member
Skrev for 13 years siden | | | |

hej rasser og lars.....der er allerede fine stumper på bilen den er lavet og har kostst manden 35000euro uden hans egen arb.løn..men den køre sku ikke som jeg havde håbet....

jeg vil prøve at få det hele til at spille og ta den der fra....det er jo en bobbel og ikke en 996 gt2

gt2

(permalink) Roadrunner Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Virkelig fedt, at den bil er kommet til DK.

Er der virkelig ingen, der har en bil til mig?

Evt. interesseret i at give min buggy i bytte.

(permalink) gt2 Member
Skrev for 13 years siden | | | |

hej igen....bilen er stadigvæk til salg evt.kan alle de stumper jeg købte af lars berg følge med bilen det er en 2275ccm motor og en gearkasse spindler med skive bremser osv.....bilen er synet og godkendt....jeg har givet 24500euro for bilen og tror jeg gav lars berg 75000dk for de ting han solgte til mig....det hele for 225000....vinter tilbud

mvh.gt2

(permalink) Farmer Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Var det ikke en ide at få set på HVORFOR den kører ringe istedetfor? Mit gæt er, at det er den sædvanlige gang "fedt look" og skråt op med hvordan den kører.

Small things big difference.

Nu er jeg ikke helt klar over hvor du bor, men du er velkommen til at kigge forbi en dag hvor frøken tø har magten. (Ja, du må da osse godt komme i frostvejr :-) )
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Dani8600 Member
Skrev for 13 years siden | | | |

gt2--- hvorfor laver du ikke en ordentlig salgstråd, de´t er de færreste der ser denne da du søger en bil i overskriften

mvh

-------------------------------------------
Mail: Danikristiansen8600@hotmail.com
(permalink) gt2 Member
Skrev for 13 years siden | | | |

hej med jer..jo det er rigtig farmer men jeg har en del andre biler og jeg tror bare det lidt var et impuls køb???? og dani8600 jeg kan sku ikke finde ud af at rykke det foto af bilen med over i en salgsannonce...så derfor prøver jeg at gøre sådan her.....

gt2

(permalink) Sleeper Member
Skrev for 13 years siden | | | |

(permalink) gt2 Member
Skrev for 13 years siden | | | |

jeg har valgt at slette mit tlf nummer igen da der er nogen her inde der tror at når en bil er tilsalg kan den sikkert købes i stumper???? nej jeg vil ikke sælge de brugte tændrør/fælge og bagrude som sidder på bilen....har du/i ikke nogen penge til denne slags biler er der ingen grund til at kontakte mig..jeg vil heller ikke bytte med 7 nysynet lada´er osv...
det er ikke for at lyde gammel og sur men den er betalt og blir den ikke solgt står den fint i min garage...

mvh.gt2

(permalink) gt2 Member
Skrev for 12 years siden | | | |

hej farmer hvor er du i verden jeg har jo stadigvæk min grønne tybe1 måske jeg skulle køre den op til dig for at få den set igenem

gt2

(permalink) JM2630 Member
Skrev for 12 years siden | | | |

gt2 det er en fin bil du har står den ikke ude hved dan

-------------------------------------------
jesper.mieritz@gmail.com
(permalink) gt2 Member
Skrev for 12 years siden | | | |

jo den har stået ude ved dan i et stykke tid men er blevet flyttet fordi han ikke har så meget plads mere

gt2

(permalink) JM2630 Member
Skrev for 12 years siden | | | |

de dryp der var på den var mine puh jeg savlede den er fin

-------------------------------------------
jesper.mieritz@gmail.com

Reply

You must log in to post.