Er der indretning til bagenden med?
Aalborg 248442 seksogtyve
Er der indretning til bagenden med?
Hvis 5000 er det højeste bud indtil videre byder jeg 7000 kr.
Har du flere billeder må du gerne sende dem til Hummel206@hotmail.com
Mvh Tommy Hummel
Hej alle
Jeg kan se der lidt muren i krogene.....
Lad mig lige forklare:
Som jeg skriver i starten OVERVEJER jeg at sælge, ikke på grund af penge eller pladsmangel men pga af tidsmangel, den har stået og kigget i 8 år, og jeg vil gerne beholde den, men da der ikke er udsigt til at jeg de næste mange år får tid til at renovere den, synes jeg det vil være fint hvis en anden kan få glæde af den, derfor skrev jeg giv et bud.
Min fejl, at jeg ikke var opmærksom på reglerne, Sorry. men som tiden gik begyndte i at give bud og jeg lod mig rive med og på den måde endte det i en auktion......
og jeg skyndte at sætte et sluttidspunkt.
Når det er sagt så har jeg selvfølgelig en mindstepris som jeg vil have for at sælge og den er på ingen måde ureallistisk synes jeg, den er 7.500,00 så er det også sagt :-)
Så hermed en opsummering:
- Det er en auktion der slutter kl 18 i morgen Torsdag d. 29-07-2010.
- Bilen står ved Vordingborg på sydsjælland.
- Der er ikke inventar med, jeg har det ikke.
- Undskyld for min klodset måde at sætte den til salg på. :-)
Mvh Konstantin
Hej konstantin!!!
Er det ikke muligt at få et tlf nr til dig jeg har lige noget at foreslå dig, du kan evt skrive på privat mail egevej19@live.dk hvis det er nemmere!!!
Mvh
Lars
Hej Lars
Har skrevet til din privat mail....
7.500 er budt så.. :)
8000
10.000 kr.
Hej Hummel.... det begynder at lugte lidt af at du skal til sydsjælland og hente din nye kæreste :-))
Skal vi så ikke bare lukke handlen her? :-) tør ikke engang køre hjem fra arbejde hvis nu der kom et nyt bud... Hehe
Ej det lyder da fornuftigt nok, jeg håber jeg kan komme i weekenden, nok lørdag hvis det passer dig? Mmm du kan jo ringe når du mener klokken er præcis 18.00
Mit nummer er 60149143
Tommy Hummel
Kl. er vist 18 nu, ikke.... eller hvad mener du Hummel :-)))
Jeg ringer...
Min min min :-)
fuck... den skulle jeg have set igår.... tillykke med den fine vogn, håber snart jeg får mig en bus...:)
ja sidder også og er lidt nedern over at jeg glemte at byde på falderebet. men tillykke med en lækker vogn!
Så er den solgt og afhentet....... Hummel er en glad mand nu :-))
Og jeg er vemodig........
You must log in to post.