Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  motor til min autocamber

Tags:
No tags yet.

(permalink) gt2 Member
Skrev for 15 years siden | | | |

hej jeg har en type2 fra 1980....der ligger en type4 motor i og motor koden er (cv) den er kørt meget varm på grund af termostaten ikke åbnet....det er en original vestfalla fra fabrikken og den er rustfri...så jeg mener den skal ha en chance mere.....

gt2

(permalink) Farmer Member
Skrev for 15 years siden | | | |

Hvis du vil holde den luftkølet, vil jeg da på det varmeste anbefale en 2165 powerstroke.
Hvis du vil konvertere til vand vil jeg sige Subaru legacy 2,2.

Men husk at renovere gearkassen ved samme lejlighed. Ellers har den svært ved at tåle det ekstra moment.

Det er iøvrigt en fin bil sådan en.
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com

Reply

You must log in to post.