Den fjerner det flex der opstår i forbroen, så styring/retningsstabilitet bliver betydeligt bedre. Har ikke prøvet netop denne model, men princippet virker fint på jagtvognen, der er "født" med en sådan anordning.
Hvis det skal være helt perfekt, er en justerbar udgave der har fat i både over- og underrør, dog nok en anelse bedre.
Ok tak for det
Jeg har tilbud på den gamle model, til kr. 295.- (Har 3 sæt tilbage.)
T
Hej Torben
Er det til ball joint ? I så fald ja tak :-)
Jeg er selv ved at tisse i bukserne af spænding, for jeg har sådan et CSP-sæt liggende, som jeg ikke har fået sat på endnu.
De "passer" på alle type1.
Jamen på med pisset så Frank. Hvis du kan forstå sådan en lille en :-)
Smart nok men kan ikke lige se for mig hvordan den skal monteres , nogen der har et billede af det.
Lars
Overfaldet passer rundt om det nederste forakselrør og så boltes det på, bagest på rammehovedet, med de to 10mm bolte.
okay det giver da lidt mening
Tak for svar frank
Ja, de passer. der er dog en undtagelse, og det er, hvis/når man kører med castershims, så skal monterinngshullerne lige fræses lidt ovale. Ellers kan de ikke "nå". På nogen forbroer har jeg osse været nød til at lave en lille udfræsning på overfaldet for nok frigang til smøreniplen. Men det kommer jo altså an på hvr niplen sidder.
Virkningen er som HNC skriver. Jeg bruger dem konsekvent på biler der er sænket meget og/eller med store bremser.
1 sæt på vej til dig Erik.
T
Luksus ! Tak
Farmer, hvad er forskellen på den "nye" og den "gamle" model, som du har på lager?
Den nye har en lidt pænere finish (Det er jo osse molto importante, når den sidder nede og får alt skidtet ;-) )Og så er den osse lidt slankere. De nye er sorte, de gamle er galvaniserede.
T
Farmer, jeg snupper også et sæt (har sendt dig en mail). Du kan evt sende mit sæt afsted sammen med Eriks - vi har værksted under samme tag.
Ja og jeg får oss et sæt ;-)Tak
Hmmm får jeg provision nu ? :-)
Måske, få en aftale med Farmer ;-)
De må klart frem stilles i en god kvalitet, til en noget mindre pris end hos CSP.
Karsten_vw
ER der stor forskæld med og uden..?
kører også med dem - mine er så også fyldt med bly
Og nej, jeg kan ikke mærke nogen forskel, men det er da super gejl (o;
Ved 150 km/t+ begynder en type1 at vibrere fra fortøjet. Det forsvinder med de afstivninger.
T; hvordan er det lige med 2" smallet forbro, er der plads nok til overfaldet?
Jeg var egentlig i gang med at lave en af en gammel 181 model, men nænnede alligevel ikke at svejse et 5x60 fladjern på min nye forbro... måske man skulle overveje CSP løsningen ;-)
You must log in to post.