Går stadig og kan ikke få min type 4 motor til at gå i tomgang, køre op og ned fra næsten 0 omd. til ca 1500 omd. Har mistanke til trykmålerem, og skilte den af... ser det rigtigt ud inden i?. Mangler der ikke en membran?
Går stadig og kan ikke få min type 4 motor til at gå i tomgang, køre op og ned fra næsten 0 omd. til ca 1500 omd. Har mistanke til trykmålerem, og skilte den af... ser det rigtigt ud inden i?. Mangler der ikke en membran?
Spørg Jørn Dalsgård eller Vagn. Vagn plejer at komme i Lundby Krat.
De kalder den så for en vakuumtransdiuser.
Nogen der ligger inde med sådan en fætter?
Sidder den på motoren eller på karrosseriet. Nej den sidder vist på motoren og følger med når man tager motoren ud ikke ?
Jeg har en komplet motor, jeg kigger lige efter -
på chassiet, jeg har også fået Jørn til at se efter en i morgen.
Hilsen Per
det er mps'en og for at male fanden på væggen så er den nok i stykker nu !!
en god brugt koster hurtigt mange penge - men man kan være heldig
her er der indgående info om MPS'en
http://members.rennlist.com/pbanders/manifold_pressure_sensor.htm
Takker ploug for de fine oplysninger, og ja jeg tror også det er den der er defekt.
Så ingen der har en på lager tilsalg?
Hvad fik dig til at tro den var i stykker ?
Jeg har ikke nogen.
pi ... og papi ... Lånte lige en i dag, den havde dog været koblet forkert på, sad på benzin tilførelsen, så den var fyldt op med benzin...? Svensk bil...
Men efter vi fik den tømt for rest benzinen og monteret, var problemet det samme, op og ned konstant i "tomgang", og først efter koldstart anordningen var slået fra.
Så forfra og (til Frank)Jens forsøger at få fat i Vagn, så må vi se.
Men måske den vi satte på også er defekt, grundet benzinen?
Jeg har en på lager, tror den er meget lidt brugt eller NOS.
/Rolf, 22141595
You must log in to post.