Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Motorklap: "Stand-off"

(permalink) Eriksen66 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Er der nogen, der har et godt forslag til hvordan man laver et beslag, der kan holde motorklappen 5-10 cm åben på en type 1 fra 66?
(Det skal være ved låsen og ikke ved hængslerne).

Jeg kan ikke finde noget man "bare køber og sætter på".

(permalink) Thomas 356 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

låget fra en spraydåse virker find

eller også kan du skrue et par lange gevind stykker ned i de 2 huller hvor der plejer og sidde de 2 sorte gummi propper

(permalink) Eriksen66 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Mnjaaeejj:-)

2 krav stilles:
Det skal se nogenlunde anstændigt ud, og klappen må meget gerne kunne låses i denne position.

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Man kan lave en lås med en forlænget krog og så et par lange bolte, som forslået med gummidutter på enderne.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Møgelmose Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Hmm så må du næsten ud i noget selvfiks.

Find låseblikket fra panelet et sted og bolt det fast på de to førnævnte gevindstykker?

-------------------------------------------
Aalborg 248442 seksogtyve
(permalink) Eriksen66 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Halløj alle.

Jeg tror jeg er med.
Man kan flytte låseblikket ud hvor man ønsker det (ved hjælp af et underlag), og holde "kontra" på gevindstængerne (dem der kommer til at sidde, hvor gummipropperne er nu).

Tak for hjælpen!

(permalink) Farmer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

JayCee laver et beslag beregnet til det. Har ikke tid nu, men finder det lige inat når jeg kommer hjem igen. Men de hjemmelavede løsninger virker nu osse.
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) fvee Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg bruger en kilerem, std. længde.Den går rundt om kofangeren og op og tager fat i låsen.
Nemt og billig,når man parkerer fjerner man den og klappen kan lukkes og låses,derved har man heller ikke problemer ved slagregn ind i dobb.karburatorerne.

Vh. FVEE.

(permalink) Farmer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Her: http://cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=1813

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) fvee Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Torben det du henviser til,passer det også på Eriksen66 typ 1/66,den er da ikke
med T greb??

Vh. FVEE. Øhlers.

(permalink) Farmer Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Det kan der være noget om.
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Kaj Hansen Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Jeg så at Lars Holm havde et par med i Skagen . Det er af den (gamle)model i alu

(permalink) Eriksen66 Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Dvs. der er ikke noget præfabrikeret til min?

(permalink) Genau Member
Skrev for 14 years siden | | | |

Snakkede med en i Hessis (56 oval) han brugte også en rem lige som fvee.
og han kunne enda låse det org, greb.


Reply

You must log in to post.