Er der nogen, der har et godt forslag til hvordan man laver et beslag, der kan holde motorklappen 5-10 cm åben på en type 1 fra 66?
(Det skal være ved låsen og ikke ved hængslerne).
Jeg kan ikke finde noget man "bare køber og sætter på".
Er der nogen, der har et godt forslag til hvordan man laver et beslag, der kan holde motorklappen 5-10 cm åben på en type 1 fra 66?
(Det skal være ved låsen og ikke ved hængslerne).
Jeg kan ikke finde noget man "bare køber og sætter på".
låget fra en spraydåse virker find
eller også kan du skrue et par lange gevind stykker ned i de 2 huller hvor der plejer og sidde de 2 sorte gummi propper
Mnjaaeejj:-)
2 krav stilles:
Det skal se nogenlunde anstændigt ud, og klappen må meget gerne kunne låses i denne position.
Man kan lave en lås med en forlænget krog og så et par lange bolte, som forslået med gummidutter på enderne.
Hmm så må du næsten ud i noget selvfiks.
Find låseblikket fra panelet et sted og bolt det fast på de to førnævnte gevindstykker?
Halløj alle.
Jeg tror jeg er med.
Man kan flytte låseblikket ud hvor man ønsker det (ved hjælp af et underlag), og holde "kontra" på gevindstængerne (dem der kommer til at sidde, hvor gummipropperne er nu).
Tak for hjælpen!
JayCee laver et beslag beregnet til det. Har ikke tid nu, men finder det lige inat når jeg kommer hjem igen. Men de hjemmelavede løsninger virker nu osse.
T
Jeg bruger en kilerem, std. længde.Den går rundt om kofangeren og op og tager fat i låsen.
Nemt og billig,når man parkerer fjerner man den og klappen kan lukkes og låses,derved har man heller ikke problemer ved slagregn ind i dobb.karburatorerne.
Vh. FVEE.
Torben det du henviser til,passer det også på Eriksen66 typ 1/66,den er da ikke
med T greb??
Vh. FVEE. Øhlers.
Det kan der være noget om.
T
Jeg så at Lars Holm havde et par med i Skagen . Det er af den (gamle)model i alu
Dvs. der er ikke noget præfabrikeret til min?
Snakkede med en i Hessis (56 oval) han brugte også en rem lige som fvee.
og han kunne enda låse det org, greb.
You must log in to post.