ok det sgu som en fin bund :-)
Frisk bud på 4k fra mig på din 52'er bund.
Ps- er den komplet med torsionsaksler, langsgående gearstang, håndbremse osv???
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
ok det sgu som en fin bund :-)
Frisk bud på 4k fra mig på din 52'er bund.
Ps- er den komplet med torsionsaksler, langsgående gearstang, håndbremse osv???
Hej Jesper. Ang. Kofanger-beslag, det kan du sagtens, så kan vi jo evt trække det fra tagbagagebæren, men jeg venter lige på at Morten svare, jeg kan se han kommer fra Ølstykke, og jeg bor i Herning, så jeg skal lige se hvad vi kan gøre med transporten..
Hvor bor du henne af Jesper?
Mvh
jeg bor 10 min fra ølstykke jeg kan tag det med over om 14 dage jeg skald en smuttur til tyskland og hanle lidt øl
Det passer perfekt, så søger jeg lige for at betale ham, også kan vi lige mødes et hvor du lige rammer fastlandet?
hvad siger du til mit bud på bunden???
Hvad koster det dækapparat af ældre dato,skriv til egedal@webspeed.dk
O.E.
fik du billeder af havetraktor
er dæk apperatet væk ? jeg skal til øen. midt i 42. vis du stadig har det.
jep vwmanden ikke just en jeg kan bruge dæk apperatet er der inu
ok jeg tolker det så som om du er blevet fornærmet over mit bud siden du ikke vil svare??
ups nej nej havde ikke set du havde skrevet der er en der har været og kigge på den og han ville vende tilbage men ellers kan du godt købe den hendrixxxxx mvh jesper
ok du siger bare til
send mig evt. en sms på 60128635 når du ved noget
hvad så....jeg står lidt ved en skillevej hvor jeg enten bruger den bund jeg har, eller køber din, så hvad siger du?? Jeg begynder at spænde bund og karosse sammen tidligst søndag, så vil du handle så send mig en sms inden
hendrixxx den er pt reserveret
Hej Jesper. Jeg tror der er fundet ud af noget med afhentning af de ting jeg har hos dig, ( bagklapper, kasse med kofanger beslag og tagbagagebæren fra den gule på billede 5-6 ) Men du høre lige nærmere over telefonen.. Mvh
You must log in to post.