Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  classicvwparts.dk.....?

Tags:
No tags yet.

(permalink) tbkcowboy Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Vi kan godt blive enige om at fragtpriserne er blevet en anelse dyre , men når det så er sagt kan jeg lige fortælle , at jeg lige modtog et sæt stenklapper til min dayly driver , som jeg havde bestilt i tyskland , vejer under 1kg , tysk fragt 16€........Se det syntes jeg er dyrt når selve klapper kostede 15€. Men selv om det forholder sig sådan , så kunne jeg ikke kører ud til min lokale forhandler og købe den samme ORIGINAL vare , uden og skulle betale over det dobbelte ..........det HORRIBEL !!!

Så det er vel et spørgsmål om søge markedet.......der er nok om budet :))

Thomas.

-------------------------------------------
1959
tbkcowboy@hotmail.com
40354681 LEMVIG
(permalink) Gert Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Thomas, indrømmet din fragtpris på 16€ lyder godt nok i overkanten.

jeg har netop idag fået en pakke fra Hoffmann, der måler 60 x 40 x 20 cm og vejer over 5 kg. Fragtpris 11,18 € ( 83,50 kr) og det synes jeg er en fair pris. Har også for nylig fået en stor pakke fra Dieter Schmidt-Lorenz til en fragtpris på 10€...hvilket jeg også synes er okay.

Werk34 -Volkwarenhaus er lidt dyrere, nemlig 18€, men det er også tunge bremsedele, så jeg synes tyske vw forhandlere er mere fair i deres fragtpriser... hvor også delene tilmed er ORIGINALE.

-------------------------------------------
Type 14 Karmann Ghia, Type 3 1600 Fastback
(permalink) BB_Henrik Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det hele drejer sig om hvilke transportører butikkerne vælger, priser på fragt er forskellig og generelt billig fra Tyskland men dyr fra England og specielt Danmark hvor POST på et tidspunkt skal privatiseres og derfor helst skal give overskud og dermed en højere salgspris. Så kig på den samlede pris, leveringstid og service når du bestiller, overrasker fragtprisen dig, sku du nok ha spurgt inden du bestilte....

(permalink) brianbhansen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Thomas leverer hurtig,præcis og generelt bare en super service..:)
Det er ikke kun iver siden, ringer eller skriver man så er hjælpen altid 200% i orden...
Hvad fragten angår er det sku helt fair, man kender den jo på forhånd og med alt den dejlige service så er det jo stadig småøre..:)

Tilgengæld har han os meget mere end hvad der er på siden, han kan faktisk få alt bare man ringer og hører...

Brian

-------------------------------------------
Brian Hansen
60619011
earlybay 1968
(permalink) treg Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Servicen ved Thomas er super og der følger altid god vejledning og råd med varen.
varen bliver afsendt samme dag hvis den er på lager og hvis posten vil, har du den næste dag :-)
Telefon og e-mail besvares hurtigt.
Fragten kan man jo se på forhånd og i DK er den ikke billig pga. Post dk jo nok skal sælges engang i fremtiden som der er en anden der skriver og vi kan få dækket et nyt underskud et sted på statens budget ;-(

-------------------------------------------
1973 bay bus(camper)
(permalink) vwjyden Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg handler stort set kun med Thomas det er nogle gode vare han har man får altid en super god service hvis man har spørgsmål er han altid behjælpig og super hurtig levering og skal man kun have en lille ting er han flink til at putte det i en lille konvolut jeg syndes folk skal støtte de danske forhandler vi har.


Reply

You must log in to post.