Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hvad skal man se i London

Tags:
No tags yet.

(permalink) Cruus Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Det ser da spændende ud.. tilføjet listen :)

-------------------------------------------

Cruusr600 @ hotmail.com
(permalink) jonasskou89 Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Ja cirka 2 timer.. Men vi gik efter "tasting menuen" som gav mulighed for at kombinere på kryds og tværs så man smagte mange ting i mindre størrelse.. Gå alla carte for 3-4 timers severingerne:) Jamie Olivers "Fifteen" er bestemt også et besøg værd.. Lidt mere nede på jorden atmosfære end Maze.. Maze kan godt virke lidt "up-thight" men en service af en anden verden og de er meget snaksagelige når de finder ud af man er fra udlandet.. Som storby må jeg nok sige at New York er den fedeste by (jeg har oplevet, og er en del efterhånden) Der er ALT hvad man kan tænke og forstille sig.. Men et smut over på den anden side af dammen er jo også en større tur end lige over kanalen;) Hvis i er til kunst bør i forresten smutte omkring Tate modern.. Verdens klasse kunst samling..

(permalink) jonasskou89 Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Forresten er the O2 arena også et besøg værd, alt efter om der foregår noget der (er nemt at finde ud af) Det er et stort virvar af mennesker og Neon.. Sjovt at kigge forbi om aften.. Der er også natural history museum der kan man i hvertfald også bruge noget tid.. Og se på Dinoer RAUW RAUW!! :D
Håber det bliver en god tur og dette kan hjælpe lidt til..

(permalink) Cruus Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Jamen så må jeg have habitten frem og en tur på Maze, kunst museum gider min kone ikke,, tjekker O2 der må stå noget på nettet.

Tror jeg springer dinoerne over :)

Jo det har været super med lidt input til turen

Tak :)

-------------------------------------------

Cruusr600 @ hotmail.com

Reply

You must log in to post.